Pelataan, mä en oo koskaan Lappeenrannassa peliä.

Anonyymi

Eli keksi joku tekeminen Lappeenrannassa mitä et oo koskaan tehnyt, mutta mitä arvelet muiden suomi24lpr keskustelijoiden tehneen. Jokainen voi sitten omalta kohdaltaan miettiä että antaisiko sulle pisteen..

Mie voin aloittaa: en oo koskaan syönyt atomia grillillä(aina vety)

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole käynyt koskaan Lappeenrannan uudessa kaupunginteatterissa, enkä mene.

    • Anonyymi

      En oo koskaan käyny Catzin peleissä

    • Anonyymi

      En ole koskaan käynyt Lappeenrannan uimahallissa.

      Hei tämä on hyvä ketju. Tästä voi saada itselleen menokohteita. Toivottavasti tähän tulee paljon erilaisia asioita.

    • Anonyymi

      En oo koskaan osallistunut tällaiseen "peliin"...enkä osallistu!

    • Anonyymi

      En ole koskaan käynyt katsomassa yhtäkään SaiPan peliä, vaikka se on monelle lappeenrantalaiselle aivan henki ja elämä. Minua ei vain jaksa pätkän vertaa kiinnostaa koko SaiPa!

    • Anonyymi

      En ole koskaan kaatanut KAURAA maahan. xD

      Eiköhän olisi jo korkea aika herättää henkiin ne takavuosien legendaariset kaurajutut!

      • Anonyymi

        En oo koskaan istunut kaupunkijunan kyydissä..


    • Anonyymi

      Mie en oo koskaan syönyt sushia, enkä lähitulevaisuudessakaan aio syödä.

    • Anonyymi

      En oo koskaan laulanut karaokea Lappeenrannassa

    • Anonyymi

      mulla ei koskaan ottanu eteen lappeenrannassa.

    • Anonyymi

      en uo koskaan vetänny kovia piähteitä

    • Anonyymi

      En ole koskaan käynyt Mokoman enkä Stam1nan keikalla.

    • Anonyymi

      En kuullukaan ikinään Lappeenrannasta?

    • Anonyymi

      Ikinään en ole puhunu toisesta pahaa lappeenrannassa. No minä olen ainakin.

    • Anonyymi

      lalalalallsaalalalalala lalalalalalaa lalalal

    • Anonyymi

      En ole käynyt Hiekkalinnassa enkä mene. "Kaupungin suuri nähtävyys"

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut onnellinen Leprassa. Tämä kaupunkin on läpimätä, ihmiset ovat syntyneet perseestä mutkan kautta suoraan. Täysiä hulluja psykoppaatteja. Mieht ´, naiset, lapset, hoitajat, myyjät, pankkihenkilöt, poliisit, lääkärit. Kaikki, kaikki kaikki. Psykoja riittää ja lissä tulee joka 49 sekunti, vai miten se oli.
      En saa näyttää naiselta, kateelliset ämmät kimpussa 24/7. Kiimaiset äijät vauvasta vaariin kuolaa perässä. Käytetään hyväksi, otetaan, petetään ja jäetään. Parit klamydiat siihen päälle ja siitäkin sinä saat syyt niskaasi. Sinähän se olit, en minä mahtava psykoisomunamahtisonni miesten mies. Se kirjoitetaan M-I-S.
      Ihmisten älykkyyosamäärä on miinus sata.
      Ai saatana että vihaan tätä kaupunkia ja joka ikistä pallinaamaa täällä kuppalassa!!
      No ehkä hieman kärjistin ja liioittelin. Ehkä noi alle 10 mukavaa ihmistä saattaa täällä asua, ehkä???
      Asikaspalvelu on joka kaupassa ihan hanurista, siis täällä ei osata MITÄÄÄÄÄÄÄÄN.
      Hartain toiveeni on: luoja ota minut pois täältä ja äkkiä.
      Liikenne täysin sekoa. Noin 60000000 kertaa meinannut jäädä suojatiellä auton alle. Yli et ehdi koskaan, kun jo kinntyuja auton keula hivelee. Lukuisia kertoja on tultu kohti ja painettu kaasua.
      Poliisille kantelin, Kauppakatu, Snelmanninkatu, Kiviharjunkatu, Torin reunamat kuin Villi Länsi. Lupasivat tehostaa valvontaa.
      Siis mitä on tapahtunut kauniille, rauhalliselle ja pienelle kaupungille?
      Ei täällä voi elää, tänne kuolee pystyyn.
      Eksote tappaa pystyyn, kaikki tappaa sinut pystyyn.
      Eilen Oleksilla oli nainen kuolleena pari tuntia, kaikki kävelee vaan ohi. Minä kun tulin paikalle, soitin heti 112. Juoppoystävät istuu ja vetaa kaljaa, viinaa tupakkaa siinä. nainen makaa linkussa kuolleena kaksi tuntia. Ei hetiyä hetkauta yhtään, se vissiin nukkuu. Niin nukkuikin koska kuoli siihen.
      Ja kahta puolen ihmiset siitä vetää ohitse, ketään ei kiinosta.
      Soiti apua, siihen tuli sattumalta maija. Sanoin että katsokaan kun kuollut nainen linkussa penkillä.
      Siinä sitte tulivat poliisit ja ambulanssi. Liina päälle ja sitten tuli "ruumisauto"
      Itse istun shokissa penkillä. Mee päivstykseen tai mtpa. No tasan en mene. Viimeiset 2kk saanut paskaa niskaan siellä, miksi menisin?
      Tämä on ihana Lepra, kesäkaupunki vuonna 2021!!!

    • Anonyymi

      Kirjoitusvirheet johtuu traumoista ja lukusista sairauksista joita minulla on. En ole päässyt hoitoon, vasta 17.8 aletaan ihmetellä asiaa. Siihen mennessä olen jo kuollut pystyyn. Hyvä niin, joutuvat vastuuseen.
      Kaksi kuukautta hakenut apua, jokainen tie nousee pystyyn. Kuka tämmöstä kestää, kysyn vaan? Ja koko suku on ihan hiljaa, ketään ei kiinosta. Kulis jo pois, olis jo hiljaa.
      No ei mene kauan enää. Muutama viikko, sitten tulee hiljaista. Se on fakta homma.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe