Olemme tulossa Inglesiin vk 8 - 9 eli helmikuun lopulla. Kymmenisen vuotta olemme olleet Thaimaassa samaan aikaan ja mietityttää nyt, että "tarkeneeko" Inglesissä tuohon vuodenaikaan. Pitääkö varata mukaan pitkähihaisia vaatteita onko illat viileitä ja onko tavannut sataa usein. Tiedän, että eri vuodet ovat erilaisia mutta millaisia kokemuksia teilllä on ollut :). Pidämme myös tanssimisesta, joten käsittääkseni sieltä löytyy siihen puuhaan ravintoloita.
sää hiihtoloman aikoihin
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti pitkähihaista mukaan. Yöt ovat viileitä ja päivälläkin kova tuuli tekee viileän tunteen. Toiset kestää paremmin viileyttä kuin toiset. Sade on erittäin harvoin ongelma. Calima haittaa yllättävän usein nykyisin. Tanssijutut ovat hyvässä kunnossa, mutta on hiihtoloma-aika ja on vähempi porukkaa kuin muulloin tanssipaikoissa.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa karvalakki ja villahousut matkaan. Jos aiotte hiihtää hiihtolomalla niin se tuskin onnistuu, ainakaan siellä rannalla. Siellä on vaan vettä ja hiekkaa. Tanssipaikkoja ei juurikaan ole mutta voihan hotlassa tanssia mielensä mukaan.
- Anonyymi
Suomalaiset pitävät kauden lopussa hiihtokilpailut dyyneillä. Ymmärtääkseni lähinnä siellä työskenteleviä osallistuu tähän hupijuttuun.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450