Herjaa nyt että Yhteys epäonnistui, Verkkoyhteyden aktivointi epäonnistui. Androidista otin kehittäjäasetukset käyttöön ja sitten määrityksistä rndis (usb ethernet). Ubuntusta sammutin ufw palomuurin. Tapletin mac näkyy tulevan ubuntulle asti ja muodostelee verkkoyhteyden yläpalkkiin, mutta ei android pääse nettiin. Miten pitää olla ubuntun kiinteän asetukset linkkinä vai antaa olla dhcp kuten normaalisti, vai?
Ei onnistu adrodilla nettiin usb-kaapelilla
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin minulla toimii ihan automatic DHCP:llä. En ole edes palomuuriin tehnyt koskaan mitään säätöjä. Jossain asennuksessa oli muistaakseni joskus häikkää. Taisin asentaa silloin käyttiksen uusiksi. Kokeile live-levyllä lähteekö toimimaan. Tietää ainakin onko vika kummassa päässä.
- Anonyymi
Aluksi oli tämä Ubuntu 19.04 ja kokeilin Ubuntu 16.04 LTS asennustani, (on muuten selkeä ja helppo tuo Unity, verrattuna tähän puhtaaseen Gnomeen!) että mitä sanoo, niin ei silläkään toiminut. Jonkin IP:n se näytti, eikä se ollut olenkaan tuttu. Myös yhteydet olivat kummallisia, netti toimi Ubuntussa, vaikka hakemisen jälkeen yhdisti "and-ubu" kiinteään yhteyteen.
Ajattelin että onko suunta nyt väärä, että android yrittää tarjota yhteyttä, kuten näillä nykyisillä laitteilla on pyrkimyksenä vain välittää tietoja...
BT kautta olen joskus onnistunut androidilla, mutta tuossa kiinanihmeessä ei ole sitäkään.
Antaa nyt asian olla. Vien tapletin vaikka tuohon tielle ja katson kun linja-auto ajaa sen ylitse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297