Mistä Pattayanmatkailija tieää että maa on pallo?

Anonyymi

Mistä he ovat saaneet ylimaalliset tietonsa jotka lättäpäiltä on salattu?
Tätä tietoahan lätillä ei ole.

Rauhoittukaamme Pattayan konkarit ja katsokaamme auringonlaskua:

https://www.youtube.com/watch?v=suJqo_YACbg

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

jos matkustaa pattayalle, miksi pitää tietää että maa on pallo.???

• Anonyymi

Jos et ole kiinnostunut pallon pallomaisuudesta, äidinkielestä, historiasta, olet turhanpäiväinen kelaelättivajakki-invahomo jonka herättää puurokärry.

• Anonyymi

Helppohan toi on tietää, ihan kokemuspohjalla. Vai onko tuolta salaliitto-nazilta koskaan tullut yhtää totuutta kirjoituksiin?

• Anonyymi

Sen tarkoitus vain on aiheuttaa eripuraa, ihan sama mikä on aihe.

Sen elämä on pelkkää novellia ja internettiä, sekä Neiti 2010 profiilillaan se mikä tiedetään ja muilla smurffeilla ja anoina sekoittaa uusnatsiyksiöstään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tarkoitus vain on aiheuttaa eripuraa, ihan sama mikä on aihe.

Sen elämä on pelkkää novellia ja internettiä, sekä Neiti 2010 profiilillaan se mikä tiedetään ja muilla smurffeilla ja anoina sekoittaa uusnatsiyksiöstään.

Sinun piti toimittaa kuva kuksasta ja tuoreesta paikallislehdestä. Tein sen puolestasi koska sinulta ei niitä kuvia koskaan ole tulossa muusta kuin kuksasta.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun piti toimittaa kuva kuksasta ja tuoreesta paikallislehdestä. Tein sen puolestasi koska sinulta ei niitä kuvia koskaan ole tulossa muusta kuin kuksasta.

T 2010

Kenelle kirjoittelet?
        Lehtesi ei ole lehti, vaan tuloste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kirjoittelet?
        Lehtesi ei ole lehti, vaan tuloste.

Lehtesi poistui ja jos sen uudestaan aijaat, niin olisi uskottavampaa liittää mukaan koko monisivuinen lehti, sekä Pattayan maisema, eikä valkoinen melamiinipöytä ja tuloste lehden etusivusta, joita jokainen voi tulostaa internetistä valokuvattavakseen.
        Sivullisena totean sinun olevan valikoivaymmärryksinen kuin lapsi, koska kuksakuva Pattayalta on luvattu minun lukemani perusteella vastineeksi vaimosi kuvat väittämistäsi suomenvierailuista.

• Jaahas minulle täällä kiukkusuoni kohdistettu, joten on kohteliasta vastata.

Ensinnäkään en ole valokuvaasi nähnyt, joten en voi luonnollisesti kantaa ottaa.

Vastaan kuitenkin että talo Suomessa oli Buddhalaistemppeli ja tästä sen voi katsoa uudelleen tiedolla, että meillä Suomi-Thai aviopareilla on muutakin kuin Pattaya.

Watbuddharama Finland

Kyllä minä tahtoesssi lähden kuvaleikkiisi, varsin simppeliä kuten olen sanonut, vaimosi suomimaisemassa juhannuksena ja jouluna, niin saat Kuksan päivän sanomalehdellä Pattayn maisemassa.......siis Pattayan maisemassa, ei jollain pöydällä jossain.

Hauskasti lohkaisit että ei ole aikaa, jonka johdosta muistutan että ei sinulla ole rahaakaan, eikä miestä seistä itse oma-aloitteisesti esittämäsi vedon takana.

Nyt kun olen täällä Pattayalla, niin sinulla olisi mahdollisuus Pandaksi ja haaverahojesi menettäjäksi, mutta Tinderin kuvien ohessa sulla ei ole suomi- ja thaipassia aijata leimasivuiltaan soveliaaksi juhannus-ja joulumatkailuun, joten jatka työsarkaasi.

Olen vielä 2 päivää täällä Pattayalla, koska kelien johdosta ei aihetta saarille joka oli alkuperäinen tarkoitus, joten.......Phukekt ja moi.

• SenssuChiangMai kirjoitti:

Jaahas minulle täällä kiukkusuoni kohdistettu, joten on kohteliasta vastata.

Ensinnäkään en ole valokuvaasi nähnyt, joten en voi luonnollisesti kantaa ottaa.

Vastaan kuitenkin että talo Suomessa oli Buddhalaistemppeli ja tästä sen voi katsoa uudelleen tiedolla, että meillä Suomi-Thai aviopareilla on muutakin kuin Pattaya.

Watbuddharama Finland

Kyllä minä tahtoesssi lähden kuvaleikkiisi, varsin simppeliä kuten olen sanonut, vaimosi suomimaisemassa juhannuksena ja jouluna, niin saat Kuksan päivän sanomalehdellä Pattayn maisemassa.......siis Pattayan maisemassa, ei jollain pöydällä jossain.

Hauskasti lohkaisit että ei ole aikaa, jonka johdosta muistutan että ei sinulla ole rahaakaan, eikä miestä seistä itse oma-aloitteisesti esittämäsi vedon takana.

Nyt kun olen täällä Pattayalla, niin sinulla olisi mahdollisuus Pandaksi ja haaverahojesi menettäjäksi, mutta Tinderin kuvien ohessa sulla ei ole suomi- ja thaipassia aijata leimasivuiltaan soveliaaksi juhannus-ja joulumatkailuun, joten jatka työsarkaasi.

Olen vielä 2 päivää täällä Pattayalla, koska kelien johdosta ei aihetta saarille joka oli alkuperäinen tarkoitus, joten.......Phukekt ja moi.

Ai niin tässä joku talo suomessa:

Watbuddharama Finland

Aallokontie 25, 05450 Nurmijärvi
        040 1756292

https://g.co/kgs/VwybF3

• Anonyymi

Miten se kultakauppa onko niissä myynnissä 23/24k kaulaketjuja, ja mitens se osakaslaina takaisin maksuineen, laita ulosottotuloste, aijaten voit poistaa yksilöintitunnukset...

• Anonyymi

Pallomahalla on pallopaita.

• Anonyymi

hahahahaaaahahahaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahahahaaaahahahaa....

Hihihihihiiihihihihih.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihihihihiiihihihihih.....

62 vuotias perheellinen multimiljonäärihän se siellä taas keskustelee niinkuin harmonian saavuttaneen karatemestari-upseerin kuuluukin keskustella.
        Erittäin miehekästä. Huomaa kuka on balanssissa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2499
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2313
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      37
      1771
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1688
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      32
      1121
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      942
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe