Seuraa aikuisesta naisesta Hämeessä?
Seksiviesti
72
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mistä päin? T.56v varattu nainen.
- Anonyymi
Moi olen Forssan suunnalta. Mistäpäin sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi olen Forssan suunnalta. Mistäpäin sinä?
Hämeenlinnan kupeesta.☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan kupeesta.☺
Sieltä ei ole pitkämatka lahteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ei ole pitkämatka lahteen..
Mikä mielessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan kupeesta.☺
Kuljen hml ohi aika usein jos vierasta tekkee mieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljen hml ohi aika usein jos vierasta tekkee mieli
Ymmärän sinua niin minullakin kun pitkä liitto takana moni asia jämähtää paikalleen. Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärän sinua niin minullakin kun pitkä liitto takana moni asia jämähtää paikalleen. Minkä ikäinen olet?
43 ja varattu myös 🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
43 ja varattu myös 🤗😘
Olisi mukava tutustua sinuu ja muutakin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava tutustua sinuu ja muutakin 😘
Hyvä luotettava "vaki ystävä" olisi kiva😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä luotettava "vaki ystävä" olisi kiva😘
Niin olisi ja turvallinen 😘
Miten saan sinuun yhteyden - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi ja turvallinen 😘
Miten saan sinuun yhteydenVoitais sopiva paikka missä tavattais. Käytäis kahvilla jos synkkää voitais helliä toisiamme😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan kupeesta.☺
No et ole sitten kovin kaukana Forssasta ja viestit ei välimatkaa tunne😉 Trv. Jysky.
PS. Millainen olet? Mä samaa ikää oleva vaalea mies. Anonyymi kirjoitti:
Voitais sopiva paikka missä tavattais. Käytäis kahvilla jos synkkää voitais helliä toisiamme😋
Sovitaan vaan mut privaatisti mielummin
Mulla s p täällä nimimerkki @suomi24.fiAnonyymi kirjoitti:
Voitais sopiva paikka missä tavattais. Käytäis kahvilla jos synkkää voitais helliä toisiamme😋
Olis erittäin mukavaa helliä toisiamme😘
Anonyymi kirjoitti:
Sopisko linnatuuli kohtaamis paikaks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ole sitten kovin kaukana Forssasta ja viestit ei välimatkaa tunne😉 Trv. Jysky.
PS. Millainen olet? Mä samaa ikää oleva vaalea mies.Olen vaalea hiuksinen 167 68 B normaali pari suhteessa oleva nainen.
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Sopisko linnatuuli kohtaamis paikaks
Luin vasta nyt viestisi.. olimme mökillä saunomassa😋 linnatuuli olisi ollut hyvä paikka tavata. Vanhan tien varrella hyviä paikkoja helliä toisia.. tai mennä loppuun saakka😋
Anonyymi kirjoitti:
Luin vasta nyt viestisi.. olimme mökillä saunomassa😋 linnatuuli olisi ollut hyvä paikka tavata. Vanhan tien varrella hyviä paikkoja helliä toisia.. tai mennä loppuun saakka😋
Sopisiko tänään illalla tosin oon klo 20.00 asti töissä palan halusta tavata sinut 🤩🤗😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Sopisiko tänään illalla tosin oon klo 20.00 asti töissä palan halusta tavata sinut 🤩🤗😘
Katson miehen puuhat huomenna. Itsellänikin halut vievät tällä hetkellä järjen😋
Anonyymi kirjoitti:
Katson miehen puuhat huomenna. Itsellänikin halut vievät tällä hetkellä järjen😋
Hyväillä joka puolelta😘 tietenkin käydä kahvilla 🤗😘😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Hyväillä joka puolelta😘 tietenkin käydä kahvilla 🤗😘😘😘
Rehellisyyden nimissä haluaisin kunnolla vierasta miestä😋
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä haluaisin kunnolla vierasta miestä😋
Saat kyllä nuolentaa 😜hyväilyä 🤗ja parrua 😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Tänäiltana eioo kiire mihkään ootan tapaamista paikat kovana 😘😘
Huomenta! Tiedätkö rauhallisen paikan missä nauttisimme toisistamme?😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaalea hiuksinen 167 68 B normaali pari suhteessa oleva nainen.
Huomenta 😁 voi harmi taisit jo sopia treffit😕 olen kans parisuhteessa ja samassa tilanteessa kuin sinä. Trv. Jysky
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta 😁 voi harmi taisit jo sopia treffit😕 olen kans parisuhteessa ja samassa tilanteessa kuin sinä. Trv. Jysky
En ole vielä sopinut mitään😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä sopinut mitään😋
Huomenta, täältä löytyisi varattu M36 joka hakee luotettavaa salaista seuraa kaikkeen tuhmailuun. Hieman on etäisyyttä, mutta toisaalta se voi olla hyväkin tällaisessa salajutussa ;) Haluatko tutustua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, täältä löytyisi varattu M36 joka hakee luotettavaa salaista seuraa kaikkeen tuhmailuun. Hieman on etäisyyttä, mutta toisaalta se voi olla hyväkin tällaisessa salajutussa ;) Haluatko tutustua?
Matkahan ei haittaa kun silloin tällöin tuhmailee ja nauttii niin jaksaa taas arjen rutiinissa😊
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta! Tiedätkö rauhallisen paikan missä nauttisimme toisistamme?😘
Huomenta😘 en tiedä eiköhän sellanen sit löydy kun vähän katsellaan🤗😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Huomenta😘 en tiedä eiköhän sellanen sit löydy kun vähän katsellaan🤗😘😘
Katson mitä ilta tuo tullessaan. Laitan ainoastaan lyhyen mekon päälleni joka helppo avata takana vetoketju😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahan ei haittaa kun silloin tällöin tuhmailee ja nauttii niin jaksaa taas arjen rutiinissa😊
Juuri näin, sitä itsekin haen arkeeni. Kunnon tuhmailut tuo kummasti energiaa ja puhtia rutiini arkeen,) Niin, mitenkäs sinuun saisi yhteyden sitten?
Anonyymi kirjoitti:
Katson mitä ilta tuo tullessaan. Laitan ainoastaan lyhyen mekon päälleni joka helppo avata takana vetoketju😋
Hmmmm kuullostaa hyvälle olo käy tukalammaks 😋
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Varmasti näyttää myös kauniilta😘
Olen hyvässä kunnossa 56v naiseksi. Kiva että olo tukala koska tiedämme mikä on juonen tarkoitus. Olemme varmaan molemmat terveydestä huolta pitäviä niin kumeja silloin ei tarvitse😘
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvässä kunnossa 56v naiseksi. Kiva että olo tukala koska tiedämme mikä on juonen tarkoitus. Olemme varmaan molemmat terveydestä huolta pitäviä niin kumeja silloin ei tarvitse😘
Terveys puoli on kunnossa siitä on pitäny huolta samaa piti kysyä sinulta mutta ehit ensin😁 niintiedämme mihin johtaa ...😋😘😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Terveys puoli on kunnossa siitä on pitäny huolta samaa piti kysyä sinulta mutta ehit ensin😁 niintiedämme mihin johtaa ...😋😘😘😘
Ihana kun laitat mekon voi silitellä reittä jo paikkaa etsiessä😋😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis niin kiihottavaa etsiä hameen alta pikku pikkarit...t.jysky
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olis loppuilta vapaata sopiiko tapaaminen?
Anonyymi kirjoitti:
Tapaaminen?
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Nyt olis loppuilta vapaata sopiiko tapaaminen?
En pystynyt lähtee liikkeelle kun mies halusi mökille yöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pystynyt lähtee liikkeelle kun mies halusi mökille yöksi.
😂😂😂😂😂just😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mietin itsekkin kun tavataan eka kertaa. Helppo sinun miehenä lähestyä autossa kun lyhyt mekko ylläni.😋
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mietin itsekkin kun tavataan eka kertaa. Helppo sinun miehenä lähestyä autossa kun lyhyt mekko ylläni.😋
Niin arvelinkin kun ei vastausta kuulunu mekot on seksikkäitä korostaa naisen kauneuttaja seksikkyyttä😋😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Niin arvelinkin kun ei vastausta kuulunu mekot on seksikkäitä korostaa naisen kauneuttaja seksikkyyttä😋😘😘
Kiva että tykkäät🤗
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Kyllä tykkään paljon ja nännin kohoumat näkyy läpi 😋
Olet tietoinen mekoista😋 vakoisessa ohut kankaisessa mekossa nännit tulee hyvin esille😗
Anonyymi kirjoitti:
Olet tietoinen mekoista😋 vakoisessa ohut kankaisessa mekossa nännit tulee hyvin esille😗
Olen katsellu kulkiessani kun tulee mekon kanssa vastaan
Anonyymi kirjoitti:
Kova nänni on mukava ottaa huulien väliin hiukan imasta ja kielenkärjellä pyöritellä
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Olen katsellu kulkiessani kun tulee mekon kanssa vastaan
Osa meistä naisista nauttii miesten katsellessa rintoja sillä silmällä niin itsekkin😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Kova nänni on mukava ottaa huulien väliin hiukan imasta ja kielenkärjellä pyöritellä
Halun että teet niin😗
Anonyymi kirjoitti:
Osa meistä naisista nauttii miesten katsellessa rintoja sillä silmällä niin itsekkin😘
Mukava katsella 😋😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Kyllä teen ja sormet vaeltaa alenpana😘😋
Ihanaa! Levitän reisiäni ja odotan sormiasi..
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa! Levitän reisiäni ja odotan sormiasi..
Hyväilen reittä sormet vaeltaa sisäreirelle lähestyy haaroja hyväilee klitorista 😋😋😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Hyväilen reittä sormet vaeltaa sisäreirelle lähestyy haaroja hyväilee klitorista 😋😋😘😘
Kiihotun olen töissä😗 olisin hetkessä valmis..
- Anonyymi
Samatäällä kanki kovana vartoohan kun pääsen antaan suuhoitoo sulle 😋😋😋😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samatäällä kanki kovana vartoohan kun pääsen antaan suuhoitoo sulle 😋😋😋😘
Ihanaa tykkään saat antaa pitkään. Tykkään ottaa itsekkin suihin😋
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa tykkään saat antaa pitkään. Tykkään ottaa itsekkin suihin😋
Tykkään nuolla loppuun asti et laukeet naamalleni ja viälisääkin😋😋😋😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Tykkään nuolla loppuun asti et laukeet naamalleni ja viälisääkin😋😋😋😘😘
Olet aivan märkä kasvoiltasi kun laukean😋
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan märkä kasvoiltasi kun laukean😋
Hmmmmm Ihanaa ainavaan paranee tykkään märästi laukeevesta 😋😋😋😋😋😋😘😘😘😘
- Anonyymi
jou24 kirjoitti:
Hmmmmm Ihanaa ainavaan paranee tykkään märästi laukeevesta 😋😋😋😋😋😋😘😘😘😘
Mieheni ei tykkää kun ruiskin kuulema liikaa😗
Anonyymi kirjoitti:
Minä suorastaan rakastan kun orgasmissa spruittaa 😋😘
jou24 kirjoitti:
Minä suorastaan rakastan kun orgasmissa spruittaa 😋😘
Mun työviikko päätty tulen su illal takas tänne suuntaan jospa sit tavataan😘😘
Anonyymi kirjoitti:
Onko rouva 56v poistunut linjoilta
- Anonyymi
Tää ei tule koskaan toteutumaan, koska tämä "56v nainen" ei ole viitsinyt edes lähestyä kiinnostunutta privaatisti sähköpostitse. Aivan varmasti huijari = mies tämä 56v nainen, kattokaa vaan.
- Anonyymi
Näkeehän tuon jo noista klo ajoista/hymiöistä. Sama tuolla toisessa ketjussa(raskaana olevaa naista) joku työtön runkkari siellä kättelee vielä työttömämpää.
- Anonyymi
Todellakin on mies. Samat tarinat esiintyy..
- Anonyymi
Taiatte olla kateellisia!
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822