Kukaa anta käskyn pitkittä.

Anonyymi

Kukaa anta käskyn pitkittä jos esim ostan jotain http://tori.fi/ ja ostaja lähettä sen matkahuollolla niin kukaa anta käskyn matkahuolto että ne pitkittä että mene kauemmin ennen kun saa sen paketin kun sen normalisti saa seuravana päivänä niin joutukin odotta useampi päivä ennen kun sen pakettin saa.

Tai jos kaveri lähettä raha toisesta pankista niin kukaa anta käskyt että ne pitkittä että joutu odottaman kauemmin ennen kun saa ne rahat.

Se paljastui sattumalta kun kaveri laittoi perjantain klo 22 minulle raha ja manantaina klo 14:40 kun ei vielkän näkynyt rahat kirjoittin suttus päissä nettin ja sihen laittoin Nordea linkkin missä ne sano että vikkonloppuna lähetty raha on manantaina perillä.

Ja kun se netti kirjoitus paljasta että ne tahallan pitkittä niin kun klo 15:30 katsoin niin rahat oli tullut onko se Supo joka anta käskyn matkahuolto tai pankki pitkittä kun se on nidden tapa sanktioda.😞

Jäin Supon takia ilman sittä DSpeaker Antimode kun ostaja lähetti manantaina sen Helsingistä ja kun tistaina kyselin matkahuollosta koska se paketti tule perille niin ne sanoi keskivikkona ja sitten suttuin ja peruin kauppat niin se oli jo keskivikkon amulla sillä ostajalla että sinä paljastu sekin että matkahuolto pysty tarvitaessa lähettä nopeasti pitä vetä supo oikeuten ja pyytä nilttä korvausta sittä DSpeaker Antimode.😞

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        72
        3023
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        55
        2675
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2275
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        79
        2168
      5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        1976
      6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        35
        1775
      7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1556
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        17
        1507
      9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        30
        1350
      10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
        Ikävä
        29
        1329
      Aihe