Olen aikeissa mennä Tavastialle keikalle. Olen käynyt siellä vain kerran aikaisemmin, joten ajattelin kysäistä täältä hieman yksityiskohtia.
Tavastian sivujen mukaan ovet avautuvat perjantaina klo 20 ja lauantaina klo 19. Tuo ei kuitenkaan ole keikan alkamisaika, joten kysynkin, mihin aikaan Tavastian keikat yleensä alkavat? Entä mihin aikaan paikalle kannattaa mennä, eli tulevatko ihmiset paikalle yleensä reilusti ennen keikkaa (bisseä juomaan, tietenkin) ja onko Tavastialle yleensä pitkä jono (siis jos lipun on hankkinut jo etukäteen)?
Mihin aikaan Tavastian keikat alkaa?
Anonyymi
2
2122
Vastaukset 2
- Anonyymi
Keikat alkavat siihen aikaan, kun julkinen liikenne loppuu. Eli menet himaan joko kävellen tai taksilla.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Julkinen liikenne jatkuu suunnasta riippuen puoleen yöhön tai yöneljään saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493