tuntematta suunnatonta vihaa.
En pysty ajatella sekuntiakaan sinua
29
53
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kulta?
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei omisi tällaista viestiä.
Ei ole multa.
- Anonyymi
Ystävällisin yhteistyöterveisin
- Anonyymi
Ei ollut Teeltä sit tää!
- Anonyymi
On on älä huijaa 🧐😂
- Anonyymi
Ootko ap, ku tiedät ainakin keltä ei ole?
- Anonyymi
Eipäs ollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on älä huijaa 🧐😂
Miksi haluat pilata T-miehen / naisen elämän? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt? Onko näin, kun sinä et häntä saa, ei saa kukaan muukaan??? Haluat estää ja pilata hänen onnen ja siinä samalla toisen elämän????
- Anonyymi
Aika kamala viesti.
- Anonyymi
Ehkä senkin voisi kertoa IRL. Syytetty saisi tilaisuuden puolustautua.
- Anonyymi
En voi kertoa IRL koska hän vain vääntäisi vitsiä asiasta ja tekisi minusta naurunalaisen.
- Anonyymi
Hui! Toivottavast tää ei ollut mulle, mut voisi kyllä olla 🤔
- Anonyymi
Minä en ainakaan vihaa. Olen surullinen.
- Anonyymi
Jälleen kerran trolli. Satutat vain itseäsi. Et saavuta mitään näin tekemällä. Katso peiliin, sieltä löydät syyllisen. Katso tarkkaan ennen kuin lähdet toisia syyttämään.
- Anonyymi
Millä tavalla aloituksessa syyllistettiin?
- Anonyymi
Minä en vihaa ketään, se on turha tunne.
- Anonyymi
Ei löydy sanoja kuvaamaan sitä vihan määrää mitä tunnen sinua kohtaan.
- Anonyymi
Niin kauan kuin ajattelet häntä, hän omistaa elämäsi.
- Anonyymi
Miksi? Kerro mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin ajattelet häntä, hän omistaa elämäsi.
En ajattele häntä muuta kuin silloin jos näen jonkin asian joka muistuttaa hänestä. Muuten mieleni vaeltaa täysin muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajattele häntä muuta kuin silloin jos näen jonkin asian joka muistuttaa hänestä. Muuten mieleni vaeltaa täysin muualla.
Näyttää siltä, että elämäsi pyörii vain ja ainoastaan hänen ympärillään. Miksi vaivautua muuten kirjoittamaan aiheesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää siltä, että elämäsi pyörii vain ja ainoastaan hänen ympärillään. Miksi vaivautua muuten kirjoittamaan aiheesta?
Se että hän kerran tulee mieleeni jostain sattuman kautta ja satun kirjoittamaan muutaman sanan hänestä tarkoittaa automaattisesti sitä että koko elämäni pyörii hänen ympärillään? Ahhhh.... palstalogiikkaa.
- Anonyymi
Miksi hän tulee mieleesi onko hän satuttanut sinua jotenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että hän kerran tulee mieleeni jostain sattuman kautta ja satun kirjoittamaan muutaman sanan hänestä tarkoittaa automaattisesti sitä että koko elämäni pyörii hänen ympärillään? Ahhhh.... palstalogiikkaa.
No logiikkaa tai ei. Mutta ajattelisin että tuollainen määrä vihaa vaikuttaa kyllä jotenkin omaan elämääsi, rajoittaa varmasti hyvien tuntemuksien löytämistä. Jos et joudu häntä enää tapaamaan, niin yritä työstää vihaasi pois. Pitkään jatkuessa vie voimat ja katkeroittaman mielen. Se vaan on fakta.
- Anonyymi
Mikähän sinunkin päässäsi on vialla kun et ole vuoteen tajunnut etten usko mitään mitä sinä sanot. Pidän kaikkea valheina.
- Anonyymi
Se on sinun harhasi ja ongelmasi, jos et usko, etkä vaivaudu naamatusten asiaa selvittämään.
- Anonyymi
Upea ominaisuus miehessä.
- Anonyymi
Pällikasvatus lähtee kotoa, jos mami on tykännyt toisin, uskotko.
- Anonyymi
Kerro miksi tunnet vihaa tuntematonta kohtaan?
Johtuuko siitä kun tiedostat alitajuisesti jääväsi, kakkoseksi tämän naisen kanssa?
Jos ajattelemme teoriassa että, teillä olisi jotain tekemistä keskenänne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379