Onko totta että skodassa on peräpahvi?

Peräkannessa onkin pahvi?!
Ei hyvää päivää sentään!
1
Ilmoita


22 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.


Kyllä, skodassa on myös kansipahvi jonka skodan insinöörit ovat vuosikymmenien kehitystyön ja vakoilun tuloksena vaihtaneet metalliseksi niinkuin muillakin.
1 VASTAUS:
Missä autossa kannentiiviste on metallia?
Linkki?
+Lisää kommentti
Aloittajan lääkitys on korjattava ja pian!!
Ilmoita
On toki pahvi. On se pahvia se pahvi, pahvi. Herää pahvi.
Ilmoita
Kaikenlaista porukkaa se hampurilainen ja pizza elättää ja energiajuoma on liian kovaa huumetta kun oikein siihen uskoo.
Ilmoita
Takalohvetin kansi on kyllä jonkinlaista muovia, se pitää paikkansa.
Ilmoita
Ihan samoja materiaaleja käytössä kuin muillakin.
Tuo yksi hörhö on mielestään keksinyt hauskan jutun ja viljelee sitä aina välillä, nolopoika ja hieman yksinkertainen.
2
Ilmoita
Corollan takakansi on kuttaperkkaa.
1
Ilmoita
Mikä on peräkansi? Tarkoitatko takaluukkua?? Škodassa se on peltiä, joissain sitikoissa oli lujitemuovia.
2
Ilmoita
Trabantissa ja skodassa nyt on sitä pahvia vähän siellä sun täällä. Niin se vain menee itäautoissa.
4 VASTAUSTA:
Ja niin tyhmä että jatkaa....
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin tyhmä että jatkaa....
Ei se pahvi herää...

Niin se vain on.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pahvi herää...

Niin se vain on.
Vauhtipahvilla ajelee ja haaveilee Skodasta.
Kyllä se pahvi lärpättää ajaessa ja paikallaankin, jos tuulee.
+Lisää kommentti
Skootassa on aikas monenlaista pahvia, ja jenkemin sekaista muovia, joka nitisee ja natisee sekä haisoo. Kyllä siis peräpahvikin löytynee tästä kyseisestä itä ruppanasta.
Ilmoita
Itäblokissa tuotanto on vähän tempoilevaa, milloin tulee puoli miljoonaa pelkkää vasemman jalan saapasta, milloin taas loppuu auton osat. Sitä sitten korjaillaan mitä käsillä on, kuten aaltopellillä, kovalevyllä ja tervapahvilla.
1 VASTAUS:
Noin se on skodankin valmistuksessa aina menny. Skeidaosiakin valmistivat junavaunuittain ja sitten kun niitä osia ei skeidatehdas tarvinnutkaan (kommarit päättivät), vaunut rahdattiin Siperian perukoille Verhojanskin vuoristoalueen tuntumaan. Siellä ne skeidaosat nyt makaavat -50 asteen pakkasissa kaikki säilytysrasvatkin kuivuneina ja jäätyneinä moneen kertaan.....
+Lisää kommentti
Entäs ne väärin päin asennetut lehtijousipakat? Italialaisilta pöllittyä mikrofilmiä olivat suunnittelijat katsoneet väärältä puolelta. Pisin lehti alla, lyhin ylhäällä.
1 VASTAUS:
No eipä ihme että köntyrät velloo pienessäkin töyssyssä kuin Mikkihiiri merihädässä!
+Lisää kommentti
Kaikkea se pettymys Toyotaan teettää.
Uskomaton tyyppi tämä vakiopanelisti.
Ilmoita
Pahvi on näppärää kun sitä voi paikata pakkausteipillä. Peräpahvin paikkaussarja sisältää pakkausteippiä jossa skodalogoja ja venäläisiä kirjoituksia.
1 VASTAUS:
Vieläpä onnekkaat saattavat saada lupalapun aidon itäsaksalaisen duraplast-paikkaussarjan ostoon. Sillä Skodan vempula onneton kori saa sentään vähän (itä)saksalaista ryhtiä.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onko totta että skodassa on peräpahvi?

Peräkannessa onkin pahvi?!
Ei hyvää päivää sentään!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta