Joensuun hotellit

heinäkuun morsian

Kivaa hotellia poreammeella tai muulla mukavalla 'ylellisyydellä' Joensuusta hääyöksi?

4

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökki Kiihtelysvaarassa

      Meillä on kolmen viikon päässä häät. Mietimme myös kovasti, että mistä löytäisimme hääyöpaikan. Hotelleja ei Joensuussa kovin montaa ole, kävimme Kimmelin kotisivuilla katsomassa, millainen heidän "sviitti" on (ainoa hotelli, joka ilmoittaa, että huonevalikoimassa on sviitti). No, kuvista päätellen heidän sviittinsä on itse asiassa perhehuone. Ei näyttänyt kovin houkuttelevalta. Poreammeeseen näyttäisi mahtuvan juuri ja juuri yksi ihminen, ei todellakaan kahta. Hintaa emme edes lähteneet kyselemään. Minä olin haaveillut mökkihääyöstä, sulhseni oli vähän epäilevä, mutta kun näytin hänelle ne kuvat, mökki alkoikin kiinnostaa. ;) Jos on aikaa ja auto, kannattaa katsoa, millaisia mökkejä on tarjolla Joensuun ympäristössä. Pääsee halvemmalla kuin hotellissa, ja heinäkuussa on varmasti mukavat uinti- ja auringonottoilmat... Mökeistä saa lisätietoja Carelicumista, sieltä löytyy matkailuesitteitä. Onnellista häävalmisteluaikaa!

    • Kimmeli

      Itse asiassa Kimmelistä taitaa löytyy ainut poreallas. Itse pidimme hääyön kotipihan (maalaistalo) pikku mökissä. Oli siivoaminen sängyssä ennenkuin pääsimme "nukkumaan". Iso peti täynnä kiviä ja kaikkea muuta yllätystä lakanoiden alla. Itse asiassa vietin ikimuistoisen yön. Vieraat nukkui talossa, joita olikin uskomaton määrä aamulla,kuka missäkin kunnossa. (kun katsoimme jälkeenpäin videoilta).Mut faijalla kesti pinna. Talossa 5 huonetta ja keittiö. Toivottavasti tekin saatte toivomanne hääyön. ONNEA !!!
      ps. Tuli ihan tippa linssiin kun katsoin äsken ton hääjutskan telkasta, samat häämarssit kuin meillä, Mendelsson ja Ruusunen.

    • kilppis50

      Muista lukea myös rivien välistä, että menee oikein.

      "Rakastakaa toinen toistanne, mutta älkää tehkö rakkautta kahleeksi. Antakaa sen mieluummin olla liikkuvana merenä sielujenne rantojen välillä. Täyttäkää toistenne pikarit, mutta älkää juoko samasta pikarista. Antakaa toisillenne omasta leivästänne, mutta älkää syökö samasta leivästä. Laulakaa ja tanssikaa ja olkaa iloisia yhdessä, mutta antaa toinen toisenne olla yksinään. Samoin kuin luutun kielet ovat erillisiä vaikkakin sama sävel saa ne värisemään"

      • Puh

        Presidentinsviitissä on poreamme ja sauna, ja kahdessa muussakin huoneessa on poreamme mut ne ovat pienempiä kuin pressansviitissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe