Hei,
haluaisin kasvattaa kesän amppelikasvit itse siemenestä, olisko kellään hyvää vinkkiä, mikä olis helppo ja varma kukka aloittelialle, kauniskin siitä saisi tulla ;))
Amppelikukka
3
869
Vastaukset
- "tarhuri"
vanhaa tuttua amppelipetuniaa (Petunia Ramblin) kylvöastiaan.
Amppelissa sitten kesällä vaatii sateelta suojaisen paikan. Japaninkello viime kesänä oli hyvän näköinen amppelissa. Entäs sitten Riipulobeliat ? Onhan näitä. Myyjät siemenmyymälöissä auttanevat. Nyt alkaa olla pikkuhiljaa esikasvatettavien kasvien kylvöjen aika. Hyvää kevättä ja kukkivaa kesää !!
PS: Pistäppäs tälle palstalle kommentteja tapahtuneista valinnoistasi! Näistä opimme itsekukin aina jotain pientä uutta omiin kotipuutarhoihimme.- Kukka
Kiitos "tarhuri"
tuo Japaninkello alkoi kiinnostaa, se ehkä olisi mulle sopiva (löysin siitä tietoa netistä)kun
ei tarvi nyppiäkkään ja jos kasvatukseni vain onnistuu, niin on tosi kauniskin.
Palailen tänne aivan varmasti satojen kysymyksieni kanssa ja tulen sitte myöhemmin kertomaan miten olen onnistunut...
- riippukukkia
Hyviä ja helppoja amppeliinkin istutettavia on koristekrassit ja mustasilmäsusanna. Ehtii vielä aivan hyvin kesäksi istutella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785