Mietiskelen täällä ostaisiko vai vuokraisiko hääpuvun, sen vuoksi esim. pesetyksen hinta kiinnostaisi. Eli onko kokemuksia? Hinnat varmaan vaihtelee, mutta paljonko sinulla maksoi?
Paljonko hääpuvun pesetys maksaa?
6
3546
Vastaukset
- kuulin
että hinta ois siinä 80 hujakoilla
- Jaana
60 € Turussa.
- Tiinuli
Jaana kirjoitti:
60 € Turussa.
Ostin Sincerityn puvun ja sen voi itse pestä. Mikäli asut esim. kerrostalossa ja siellä on pesutuvalla käytettävissä iso pesukone niin homma hoituu siinäkin pesuohjeiden mukaisesti. Maksat vain käyttökorvauksen, jos sellainen pesutuvan koneeseen kuuluu.
- Nuori äiti
Tiinuli kirjoitti:
Ostin Sincerityn puvun ja sen voi itse pestä. Mikäli asut esim. kerrostalossa ja siellä on pesutuvalla käytettävissä iso pesukone niin homma hoituu siinäkin pesuohjeiden mukaisesti. Maksat vain käyttökorvauksen, jos sellainen pesutuvan koneeseen kuuluu.
Kirppikseltä,niin karulta kuin se kuulostaakin. Se on unelmien hääpuku,mallia Anna-Liisa(en tiedä valmistetaanko sen merkkisiä edes enää)
Pukuun tehdään pieni muutos ja pesu. Pesumerkinnöissä on 40 astetta,mutta vien kyllä pesulaan...
Pukukin oli NIIIN halpa...50 euroa!!!!! - weeperi
Nuori äiti kirjoitti:
Kirppikseltä,niin karulta kuin se kuulostaakin. Se on unelmien hääpuku,mallia Anna-Liisa(en tiedä valmistetaanko sen merkkisiä edes enää)
Pukuun tehdään pieni muutos ja pesu. Pesumerkinnöissä on 40 astetta,mutta vien kyllä pesulaan...
Pukukin oli NIIIN halpa...50 euroa!!!!!mulla maksoi 80e. sol:in pesulassa.. jos olisin tienny etukäteen et on niin kallista en olisi pesettäny.. eiköhän tuo kotonakin olisi onnistunu. ei ole mitään pitsiä missään...
- Vihitty -02
Silkkisen puvun pesetys pesulassa maksoi 55 euroa, eräällä pikkupaikkakunnalla..... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351