Käytin eilen katsastuksessa. 03 stilon ja tuli hylsy vasen pallonivel kulunut. Motonetistä saa vain 2006 vuodesta eteenpän mallia. Onko kokemusta kävisikö tuo nivel 03 malliin. Muuten täytyy ostaa koko tukivarsi. Myös takajousi poikki. Pakko sanoo et ylpeä mun autosta. Noin vanha ja 240tkm ja nuo oli ainoat viat.
Stilo MW pallonivel
5
51
Vastaukset
- Anonyymi
Valmistushetkestä 10/2006 on alapallonivel vaihdettavaa mallia, sitä vanhemmissa tarvitsee vaihtaa koko tukivarsi.
Mutta eipä näytä tukivarsi paljon maksavan. Magneti marelli merkkisenä hinta on 40,93 €.
Takajouset maksaa KYB merkkisinä 26,60 € / kpl.
Itse olen ajanut viimeiset 11 vuotta 1997 mallisella peugeot 406:lla ja olen katsastanut autoni ilman huomautuksia viimeiset 6 vuotta, sitä edellisenä kerralla se jäi pakokaasupäästöistä kiinni, sytytyspuola oli rikki. Tällä hetkellä ikää siis 22,5 vuotta ja 390tkm mittarissa.
Eiköhän se mene tammikuussa seuraavastakin katsastuksesta läpi.
Tuo siis referenssinä fiatin katsastusongelmiin :)- Anonyymi
Tää on niin suhteellista... moni maksaa autohuolloista tähtitieteellisen summia, koska "alkuperäisosat, merkki huolto ja väärä auton merkki". Toiset korjaavat itse ja laadukkaat osat maksavat murto-osan.
...ja lopulta Boschin osia löytyy monista autoista monista tärkeistä kohdista hajoamispisteessä.
- Anonyymi
Mulla Fiat vm.88, mittarissa n.340 tkm, ikää 31 vuotta, viime katsastukseen pari pientä ruostekorjausta, pakoputkeen pieni korjaus, raidetangon pään vaihto ja katsastuksesta läpi huomautuksitta.
- Anonyymi
Kun tekee kerralla alustan ja jarrut kuntoon niin ei tarvi joka vuosi jotakin vaihdella.
Ymmärrän kyllä että vanhaan ei viitsi eikä halua satsata.
Jokatapauksessa halvinta kyytiä mitä suomessa on tarjolla autolla.
- Anonyymi
Itse olen vaihtanut etuiskarin. Akku vaihdettu kerran. Jarruvalokytkin vaihdettu kun valo pätki. Jäähdytinnestepöntön vaihdoin kun edellinen vuoti. Edellinen katsastusmies sanoin että ei ole nähnyt näin hyvässä kunnossa olevaa stiloa. Duunikaveri laitto omaan hienoon bemariinsa n700e joka kuukausi ja lopussa auto söi kaiken öljyn. Hän myi sen pois.. joo eli kiitos ostan koko tukivarren.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346