Viitaten aiempaan 3.8.2018 aloittamaani keskustelu ketjuun - näin ongelma ratkesi:
Erittäin hyväkuntoinen käytetty (tiivisteet vaihdettu, pillistö puhdistettu ja koeponnistettu jne.) AQ151C öljynjäähdytin tuli USA:sta Ebayn kautta viikossa kotiovelle kannettuna kokonaishintaan EUR 310,- (ml. tullaus).
USA:ssa on paljon Volvo Penta moottoreita ja niin suuret markkinat, että siellä kannattaa pitää käytettyjäkin varaosia hyllyssä odottamassa ostajaa.
VP AQ 151C öljynjäähdytin tuli edullisesti USA:sta viikon toimitusajalla
Anonyymi
3
56
Vastaukset
Hyvä, onneksi olkoon, ehdit vielä nauttia merielämästä. Sitä ihmettelen vaan eikö olisi ollut helpompaa ja nopeampaa korjauttaa se värkki Suomessa ?
- Anonyymi
Vaikka olis propannu jos joku pilli vain puhki kestää usein vuosia.
- Anonyymi
Tuon olisi korjauttaa itse Suomessa alle satasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984