Rintaliivit ylittivät uutiskynnyksen

Anonyymi

Rintsikoiden käyttö ja käyttämättömyys kuulemma puhuttavat kesäisin, kerrottiin kuuden uutisissa äsken. Oikein lääkäri kommentoimassa. Ei minulle ole kukaan koskaan puhunut.
Ja kun seuraava uutinen oli laulaja Isak Eliotista, niin hän on siis vähäisempi kuin rintsikat.

38

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole koskaan sitten elänyt aikaa, kun oli hippiaika ja rintaliivit poltettiin!

      • Anonyymi

        Olen polttanut alkkareita kun en ole viitsinyt tiskata käsin.
        Taiteilijaelämää. Hippielämää. Pop-elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen polttanut alkkareita kun en ole viitsinyt tiskata käsin.
        Taiteilijaelämää. Hippielämää. Pop-elämää.

        Käytät melko vahvoja pesuaineita, kun alkkareilla astioita pestessä ne alkkarit palavat käsiin.


    • Anonyymi

      Tulipa mieleeni rintaliiveistä...näin naisen joka oli ilman rintaliivejä ... ei siinä mitään ..mutta kun hänellä ei ollut kuin toinen rinta...toinen paikka oli tyhjä... Hän aivankuin olisi teepaidassaan halunnut näyttää tilannettaan ....naiselle on varmaan kovakin kolaus tuollainen .. mutta jos haluaa olla naisellinen nainen ....ei käyttäydy noin ...koska on olemassa keinoja ..
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Sulta jäi siis väliin joitakin vuosia sitten tv-uutisissa näytetty rintasyöpäpotilaiden muotinäytös. Siinä toisen tai molemmat rintansa menettäneet naiset kävelivät heille suunnitelluissa vaatteissa, jotka paljastivat paljaan rintakehän. - Nm. Raikasta rohkeutta


      • Naisellinen nainen siis peittää " virheensä"

        Itse olen sitä mieltä, että kenenkään ei tarvitse piilottaa tai parannella ulkoista habitustaan ollakseen naisellinen. Naisellisuus ei ole kiinni siitä montako rintaa naisella on. Minun mielestäni siis.


      • On useita naisia joilla ei ole kuin yksi oikea rinta.
        (Toinen on vasen.)


      • Anonyymi

        Minulla kai sitten itsellä jonkinlaista esteettisyyttä....visuaalisuutta että hämmästyin tämän naisen ratkaisua ...näyttää toisen rintansa puuttumisen...
        Anoppini sai iäkkäänä ihmisenä rintasyövän ja toinen rinta poistettiin...hän sai neuvoja ja apua rintasyöpäliitosta ....rintaliiveihin laitettiin silikonin tapainen täyte ja myöskin uimapukuunsa oli sellaisen laittanut ....Mitään ei huomannut ulospäin...että toinen rinta puuttui...
        Mutta kukin taaplaa tyylillään...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi

        Minä olen nähnyt miehiä joilta puuttuu toinen jalka. Eivät ole käyttäneet prosessia vaan joko pyörätuolia tai kainalosauvoja.
        Epämiehekästä?


      • Äidilläni on sellainen " varatissi" . Jotkut käyttävät sellaisia jo senkin takia, että paino jakaantuu entiseen tapaan.
        Tädiltäni poistettiin ensin yksi rinta ja vähän myöhemmin toinenkin. Hän ei käyttänyt rintsikoita enää. Hän oli kaunis ja naisellinen loppuun asti.
        Me miellämme naisellisuudenkin eri tavoin. Ja miehisyyden...tai sen mitä pitää piilottaa ja mikä saa näkyä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Naisellinen nainen siis peittää " virheensä"

        Itse olen sitä mieltä, että kenenkään ei tarvitse piilottaa tai parannella ulkoista habitustaan ollakseen naisellinen. Naisellisuus ei ole kiinni siitä montako rintaa naisella on. Minun mielestäni siis.

        Niinpä....jos hän haluaa olla naisellinen ....niin ei hän vartavasten käytä ohutta t-paitaa yhden isohkon rinnan kanssa....se on melko varma asia useammalle naiselle...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä....jos hän haluaa olla naisellinen ....niin ei hän vartavasten käytä ohutta t-paitaa yhden isohkon rinnan kanssa....se on melko varma asia useammalle naiselle...
        mimmimum-..mi

        Vaikea tietää toisen motiiveja. Itse en ajattele naisellisuuden olevan kiinni rinnoista tai paidan paksuudesta.
        Mitä katsoja taas ajattelee, se on katsojan näkökulma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä....jos hän haluaa olla naisellinen ....niin ei hän vartavasten käytä ohutta t-paitaa yhden isohkon rinnan kanssa....se on melko varma asia useammalle naiselle...
        mimmimum-..mi

        Kuulehan sinä Turun tyttönen.
        Minä annan sinulle kommentistasi seiso-Peukun.
        Kuten niin usein olen tainut kertoakin.
        Naisella pitää aina olla naisellisuutensa näkyvillä.
        Kuten esim. Vyötärö,
        Olen myös kertonut ilahtuvani useimmista YLE:n juontajista ja useimmista uutis-tyttösistä.
        Jos vyötärö tai toinen rinta puuttuu.
        On naisellisuus näyttely-mielessä mennyttä.
        Silloin on alkanut Niqap-aika.
        Ja lapsen-lapsien armoton kuittailu Saunassa.

        H.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kai sitten itsellä jonkinlaista esteettisyyttä....visuaalisuutta että hämmästyin tämän naisen ratkaisua ...näyttää toisen rintansa puuttumisen...
        Anoppini sai iäkkäänä ihmisenä rintasyövän ja toinen rinta poistettiin...hän sai neuvoja ja apua rintasyöpäliitosta ....rintaliiveihin laitettiin silikonin tapainen täyte ja myöskin uimapukuunsa oli sellaisen laittanut ....Mitään ei huomannut ulospäin...että toinen rinta puuttui...
        Mutta kukin taaplaa tyylillään...
        mimmimum-..mi

        Kun ihmisellä nyt vain oli pelkästään toinen rinta, niin en ymmärrä miksi hänen olisi pitänyt teeskennellä hänellä olevan kaksi. Kenen takia?
        Ehkä hän oli jo onnistunut löytämään sellaisen harvinaisuuden miehekseen, joka ei arvioi naista pelkän ulkonäön (tissien ja vyötärön) perusteella, vaan näkee naisessakin ihmisen eikä pelkän seksikohteen.

        Ehkä hänellä oli vielä leikkausarpi niin tuore, ettei olisi ollut viisasta hautoa sitä millään toppauksilla.
        En näe mitään hävettävää tai halveksittavaa siinä, että on sairastunut syöpään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Kun ihmisellä nyt vain oli pelkästään toinen rinta, niin en ymmärrä miksi hänen olisi pitänyt teeskennellä hänellä olevan kaksi. Kenen takia?
        Ehkä hän oli jo onnistunut löytämään sellaisen harvinaisuuden miehekseen, joka ei arvioi naista pelkän ulkonäön (tissien ja vyötärön) perusteella, vaan näkee naisessakin ihmisen eikä pelkän seksikohteen.

        Ehkä hänellä oli vielä leikkausarpi niin tuore, ettei olisi ollut viisasta hautoa sitä millään toppauksilla.
        En näe mitään hävettävää tai halveksittavaa siinä, että on sairastunut syöpään.

        Jättipeukku Tellukalle!
        Pelkkien vyötäröiden ja tissien palvojat on persiistä.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        Kuulehan sinä Turun tyttönen.
        Minä annan sinulle kommentistasi seiso-Peukun.
        Kuten niin usein olen tainut kertoakin.
        Naisella pitää aina olla naisellisuutensa näkyvillä.
        Kuten esim. Vyötärö,
        Olen myös kertonut ilahtuvani useimmista YLE:n juontajista ja useimmista uutis-tyttösistä.
        Jos vyötärö tai toinen rinta puuttuu.
        On naisellisuus näyttely-mielessä mennyttä.
        Silloin on alkanut Niqap-aika.
        Ja lapsen-lapsien armoton kuittailu Saunassa.

        H.

        Mahtavaa että kaksi täydellistä on kohdannut toisensa, minkäänlaisia vikoja/virheitä ei sallita.


      • Anonyymi

        Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki "Tellukalle". - Nm. Twelve points


    • Anonyymi

      Mnaah

      Mun käsittääkseni tissiliivit useimiten vaan ympäristöhaittojen estämisen takia, ei niitä välttämättä pienitissiset tarvitte. Oikein isoilla lolloilla, net varmastikkin myös helpottavat elämää, kun rauhaset edes jotenkin pysyy paikallaan. Ympäristöhaitoilla tarkoitan siis sitä, että hölskyvät ja heiluvat utareet ei häiritse muita ihmisiä.

      Niin onhan niitä lehmilläkin joskus tissiliivit, kumma juttu, kukaan ei ole sitä asiaa mitenkään seksualisoinut. Nojuu. Kyllähän näteillä tissiliiveillä voi rumat tissit naamioida paremmannäköisiksi. Vähän sama asia, kuin meikkaaminen, saapi ruman pärstän siedettävämmmän näkiseksi. Mutta noin periaatteessa, sekä meikkaaminen ja tissiliivit useimmiten noin asiallisesti ottaen usein tarpeettomia asioita.

      Jostain syystä miehet ei käytä tissiliivejä, johtuu kai siitä, yleensä miehillä pienet tissit. että se niinkuin hyvä referenssi asiaan.

      Toi nuorenkundin kv-levysoppari niinkuin pekkä mainoskeino. ei uutisointi pahasta ole. Mutta tuskin uutinen suomen mediassa vaikuttaa yhtään mitään ulkomaisessa menestyksessä. Toki sillä saa muutaman suomenkeikan ehkä myytyä. Onhan se fyrkkaa entisen lapsitähden tilille sekin.

      =DW=

    • Anonyymi

      AINA ekana kun tulen kotiin lentävät rintaliivit pyykkikoppaan. Julkisilla paikoilla liikkuessani käytän liivejä, mutten koskaan kotona ja mökillä ( paitsi jos ihan vieraita vieraita talossa). Mukavin asu on pikku paituli tai vaan oma nahka.

      • Anonyymi

        Juuri sillä tavoin miellyttää miehen silmää, nännit loistaa ohuen paidan läpi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ikävissäni odottanut ennestään tutun isorintaisen palstalaisen kommenttia:)))

    • Rintaliivit ovat karmea kidutusvaate. Hankaa, hiertää, hiostaa..

    • Anonyymi

      Ehkä kyse jostain häveliäisyydestä.
      Kyllähän rinnat liikkuvat rytmikkäästi, jos kävelet tai juokset, 'elävät omaa elämäänsä'.
      Enkä kyllä nänninnäpyköitä halua esitellä.
      Reagoivathan nekin moneen.
      Joo. Rintaliivit on panssari - moneen.

      Beng
      Himassa voi käyskennellä panssaritta.

    • Anonyymi

      Laitetaanhan hiuksetkin yleensä sopivaan malliin, leikataan ja kiharrellaan. Eivät ole luonnolliset... Ihan ulkonäkökysymys ja vaikuttaa ympäristöön.

      Oli vuodet jolloin en käyttänyt rintaliivejä, joskus 80-90-luvuilla. Rinnat olivat ihan siedettävän näköiset, ja valitsin yläosan vaatetuksen niin, että 'nypyt' ei kovin hyvin erottuneet, jos ollenkaan. Mielestäni hölmän näköistä jos "nypyt näkyy naapuriin" niinkuin ystäväni asian ilmaisi.

      Käytän nykyisin rintaliivejä tai urheiluliivejä, joissa jokin tuki, ei siis litistys. Jos liivit on hyvät niin ei ne kiristä eikä purista vaan tekevät hiukan - hmmm - ryhdikkäämmän olon. Saattavat olla seksikkäätkin :). Holtittomasti roikkuvat rinnat on mielestäni ruman näköiset, mutta kukin tavallaan.

      • Anonyymi

        Entäpä sitten, jos ei ole nännejä ollenkaan, vaan reijät niiden tilalla kummassakin rinnassa. Imetys ei onnistunut ja muutenkin hirveän rumat tissit.

        Olen kärsinyt koko ikäni näistä ontelonisistä, joiksi niitä kai lääketieteellisesti nimitetään.

        Ei ole pelkoa, että näpykät näkyisivät puseron alta. Rintaliivejä toki käytän elämäni loppuun julkisilla paikoilla. Kotona en käytä niitä. On vapaampi olo.

        Kellekään, en edes lapsilleni, halua enää näyttää tissejäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä sitten, jos ei ole nännejä ollenkaan, vaan reijät niiden tilalla kummassakin rinnassa. Imetys ei onnistunut ja muutenkin hirveän rumat tissit.

        Olen kärsinyt koko ikäni näistä ontelonisistä, joiksi niitä kai lääketieteellisesti nimitetään.

        Ei ole pelkoa, että näpykät näkyisivät puseron alta. Rintaliivejä toki käytän elämäni loppuun julkisilla paikoilla. Kotona en käytä niitä. On vapaampi olo.

        Kellekään, en edes lapsilleni, halua enää näyttää tissejäni!

        Eikö ollut joku lääkäri, joka yritti imeä naisen nännit ulos, ihan ite.
        Tuollaista palvelua ei ole lääkäriasemien listoilla.
        No, tuo sai syytteen ja kait rangaistuksenkin.

        Beng


      • Miehet eivät peitä nännejään....miksiköhän? Näkyväthän nekin selvästi.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miehet eivät peitä nännejään....miksiköhän? Näkyväthän nekin selvästi.

        Pakurikääpä on alkanut polttaa kaskea
        🔥🔥🔥🔥
        🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakurikääpä on alkanut polttaa kaskea
        🔥🔥🔥🔥
        🔥

        En ymmärtänyt kommentistasi mitään, mutta liekit olivat hienot.😊💧🌧


    • Anonyymi

      Vanhempana saa jo hengen ahdistusta liiveistä ja varsinkin jos on kaarituet huh,

      • Anonyymi

        Jos on paksulti silavaa, niin varmaan kaaret ja kuminauhat uppoavat inhottavasti. Ohut pehmustekerros nahan alla ja riittävän tilavat ja hyvin istuvat liivit takaavat käyttömukavuuden myös kaarituellisille liiveille.


    • Anonyymi

      Miesnäkökulmaa tähän keskusteluun: Minua ei sinänsä kiinnosta rintaliivit, vaan mitä siellä liiveissä tai ilman liivejä on.

      • Anonyymi

        Nojoo

        Kyllä meitsikin koitti tuoda miesnäkökulmaa esiin. Tosiasia, tissiliivien kans saa hirveenkin näköiset lollottimet näyttään paremmilta. Ite asiassa olen niinkuin eri mieltä siinä suhteessä, joissain tapauksissa tissiliivit on seksikkäämmät, kuin tissit niitten sisällä :DDD

        Jokatapauksessa, suhtaudun tissiliiveihin positiivisesti. Tietyissä tapauksissa niistä tosiaan on terveyshyötyjä, helpottavat elämään. Eikä rumat lollot ole niin pahasti ympäristöä rumentamassa. Että jos joku pitää liivejä, ihan ok. Jos ei pidä, sekin ok. Vähän niinkuin itsekenenkin oma asia, kunhan ottaa ympäristöhaitat huomioon.

        Tissikeskustelut vähän tylsiä. Mutta näin estetiikkona ja luonnonkauneuden ja designin ystävänä kyllä mäkin osallistun. Niin, eikä pidä unohtaa seksipuolta. Sitä ihmetellyt, miks naisten kalsareista ei paljoa keskustella. Niettä stringit, vaiko mummomallia. Kun sama juttu, voi olla nätimpi ilman, mutta todennäköisesti melkein aina nätimpi, oli kalsarit, millaiset tahansa, kunhan on :DDDD

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo

        Kyllä meitsikin koitti tuoda miesnäkökulmaa esiin. Tosiasia, tissiliivien kans saa hirveenkin näköiset lollottimet näyttään paremmilta. Ite asiassa olen niinkuin eri mieltä siinä suhteessä, joissain tapauksissa tissiliivit on seksikkäämmät, kuin tissit niitten sisällä :DDD

        Jokatapauksessa, suhtaudun tissiliiveihin positiivisesti. Tietyissä tapauksissa niistä tosiaan on terveyshyötyjä, helpottavat elämään. Eikä rumat lollot ole niin pahasti ympäristöä rumentamassa. Että jos joku pitää liivejä, ihan ok. Jos ei pidä, sekin ok. Vähän niinkuin itsekenenkin oma asia, kunhan ottaa ympäristöhaitat huomioon.

        Tissikeskustelut vähän tylsiä. Mutta näin estetiikkona ja luonnonkauneuden ja designin ystävänä kyllä mäkin osallistun. Niin, eikä pidä unohtaa seksipuolta. Sitä ihmetellyt, miks naisten kalsareista ei paljoa keskustella. Niettä stringit, vaiko mummomallia. Kun sama juttu, voi olla nätimpi ilman, mutta todennäköisesti melkein aina nätimpi, oli kalsarit, millaiset tahansa, kunhan on :DDDD

        =DW=

        Oletko katsonut brittidokumentin 100 vaginaa https://areena.yle.fi/1-50092411? Kerrankin asiapitoinen totuudenmukainen juttu naisten alkkareiden sisällöstä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo

        Kyllä meitsikin koitti tuoda miesnäkökulmaa esiin. Tosiasia, tissiliivien kans saa hirveenkin näköiset lollottimet näyttään paremmilta. Ite asiassa olen niinkuin eri mieltä siinä suhteessä, joissain tapauksissa tissiliivit on seksikkäämmät, kuin tissit niitten sisällä :DDD

        Jokatapauksessa, suhtaudun tissiliiveihin positiivisesti. Tietyissä tapauksissa niistä tosiaan on terveyshyötyjä, helpottavat elämään. Eikä rumat lollot ole niin pahasti ympäristöä rumentamassa. Että jos joku pitää liivejä, ihan ok. Jos ei pidä, sekin ok. Vähän niinkuin itsekenenkin oma asia, kunhan ottaa ympäristöhaitat huomioon.

        Tissikeskustelut vähän tylsiä. Mutta näin estetiikkona ja luonnonkauneuden ja designin ystävänä kyllä mäkin osallistun. Niin, eikä pidä unohtaa seksipuolta. Sitä ihmetellyt, miks naisten kalsareista ei paljoa keskustella. Niettä stringit, vaiko mummomallia. Kun sama juttu, voi olla nätimpi ilman, mutta todennäköisesti melkein aina nätimpi, oli kalsarit, millaiset tahansa, kunhan on :DDDD

        =DW=

        "joissain tapauksissa tissiliivit on seksikkäämmät, kuin tissit niitten sisällä"

        Komppaan. Ja tiukassa jumpperissa.


      • Anonyymi

        Rintaliivit ovat seksikkäitä ehkä sen takia, että niistä löytyy aivan jumalattoman kauniita versioita - ja kalliita. - Nm. Kauneusarvo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe