Kristityt! Mitä hengellisiä kirjoja te luette? Mikä oli kirja minkä luit viimeksi, tai aloitit lukea?
Mitä te luette?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi varmaan luin taas Raamattua,
mutta olen todella monasti lukenut
myös vanhitenkirjaa, ym sellaisia .
- - Anonyymi
Olen kovasti tykännyt:
- Tapani Suonto: Valmistu Jumalan käyttöön (kirjasta ilmestynyt myös toinen osa)
- Tommy Hellsten: Saat sen mistä luovut
Ajattelin seuraavaksi lukea Rohkeasti kristitty (Seppo Häkkinen), myös John Burken Mielen muutos - Soul Revolution kiinnostaa. - Anonyymi
Täällä Pohjantähden Alla trilogia.
- Anonyymi
Risto Santala: Kristinuskon juuret I ja II
Aloitin juuri kirjaa: Vanja! Sitten olen olosuhteiden takia lukenut Raamatusta erityisesti Saarnaajan kirjaa. Siinä on kaikki mitä ihminen luonnollisesti haluaa itselleen. Viisautta, kunniaa varallisuutta ja lihallisia nautintoja. Kuitenkin hän toteaa elämänsä loppupuolella, että kaikki oli turhaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211