Moikka, täällä on siis 11v tyttö ja mua jännittää ku 5 luokallahan tulee se laaja terveystarkastus ja oon kuulluu et siellä ollaan huoltajan kaa ja et siel esim. Vedetään housut alas ja katotaan sinne... ja siel luultavasti puhutaan murrosiästä, seksistä yms... ja mul ja mun äitillä on tosi huono äiti-tytär suhde 😭 en haluis puhuu niistä asioista hirveesti. Kokemuksia?
Murrosikä ja terveystarkastus
Anonyymi
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Joka koulussa tuntuu olevan omat tavat ja oman koulusi tavat saat selville, kun kysyt terkkarilta itseltään.
- Anonyymi
Terkkarille voi sanoa ettei halua huoltajan olevan mukana - ja jos muu ei auta niin tarkastuksesta on aina lupa kieltäytyä.
- Anonyymi
Ei meillä puhuttu terveydenhoitajan kanssa mistään seksistä yms. vielä vitosella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot583559Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762604
- 192265
- 522242
- 561901
- 581726
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131535