Hermes Pariisissa tuotti jo 200 v sitten valjaita, satuloita ym hevostarvikkeita. Ja tuottaa edelleen, parasta ja kalleinta laatua.
Hermeksen väki lisäsi tuotevalikoimaansa naisten huivit noin 150 v sitten, tuotettuaan silkkiä Kiinasta. Silkkikangasta oli, mutta niihin piti saada kuvat ja kuviot. Haluttiin toimia nopeasti. Silloin huomatiin, että heillähän on valjaiden, hihnojen ja kuolaimien mainoskuvat, ja he alkoivat painaa niitä huivien kuviksi.
Näin alkoi perinne, että huiveissa on hevostarvikkeiden kuvia. Nainen, joka kantaa kutreillaan Hermeksen ökykallista silkkihuivia, tänäkin päivänä, toimii samalla firman mainoksena.
Muut huivien valmistajat käsittivät asian niin, että huiveissa kuuluu olla kuvina hihnoja, valjaita, heloja ja nyörejä. Ja matkivat Hermestä.
Katsokaapa, mitä näette rukoushuoneella sisarilla. Jotka eivät ehkä tiedä tätä.
Huivit naisilla
Anonyymi
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Näin hermesin birkin laukun 10000€
- Anonyymi
Huivi vaitovaiselle!
- Anonyymi
Eliitin merkki .Päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701