Strapon himo

Anonyymi

En ole koskaan nähnyt livenä kun naisella on strapon päällä. Ajatuskin jo kiihottaa ihan sekaiseksi. Olisi huimaa kun nainen panisi peppuun puhuen samalla nyt saat mun kyrpää sisääs.

32

1933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä oon nähnyt. Vaimollani on sellainen n. 25 cm pitkä strapon minkä saa tiukasti kiinni vyötärölle. Terskan pää on punainen ja sitä on kiva ottaa suihin. Oon saanut monta kertaa takaapäin rasvattuun pyllyyn. Tosi kiihottavaa. Saa kunnon alistusta !

      • Anonyymi

        You lucky bastard ;)


      • Anonyymi

        mulle kans


    • Anonyymi

      Kiihottavaa panna miestä, silloin tällöin oma minulle antautuu.

      • Anonyymi

        Millaisella olet pannut ?


      • Anonyymi

        Olen haaveillut vuosia, että olen naisen alla ja nainen panee strap onilla ja painissa häviän naiselle,.


      • Anonyymi

        mulle kans tänne saa tulla milloin haluaa


      • Anonyymi

        kuinka suurta saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella olet pannut ?

        onko niin suurta että kipua se on osa anaalia


      • Anonyymi

        suurta niin että pyörtyy


    • Anonyymi

      Naiseni käyttää sellaista. Vuosien saatossa sen saamisesta on tullut tarve jota ilman on vaikea olla. Olo on taivaallinen kun se liikkuu pepussa ja tuntea olevan nainen. Sen jälkeen on hyvä fiilis rakastella kiìhkeästi.

    • Anonyymi

      Vaimon päällä näen, yleensä pyynnöstä laittaa ja panee minua eri asennoissa, mutta muutaman kerran on yllättänyt ja oma-aloitteisesti halunnut ottaa ohjat käsiin. Kostuu itsekin näistä leikeistä vaikka aloite tulisi minulta, on paikat todella valmiina kun on hänen vuoro saada.

    • Anonyymi

      Mikä naista kiihoittaa pannessa miestä straponilla? Onko se miehen alistuminen vai nähdä hetero/bi miehen antautuvan homoseksuaaliselle nautinnolle. Toisaalta miksi tyytyä straponiin kun mieheltä voi saada aitoa munaakin. Ei mitään kylmää kovaa muovista tekokalua.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa vaimoni puolesta syvällisesti mikä saa hänet kostumaan kun hän panee minua straponilla, korvien välissä kiihottuminen kuitenkin on ja eiköhän ne ole aika yksilöllisiä juttuja mitkä saa kenenkin aivot tikittämään sopivalla tavalla.

        Itse hän on kertonut kokonaistilanteen olevan se juttu, ei niinkään mikään yksittäinen asia joka saisi uudelleen ja uudelleen toistettuna automaattisen kiihottumisen aikaan.

        Minulle kyse on trans- ja femdom-fetismeistä, aito miehen elin ei näissä jutuissa kiinnosta.


      • Anonyymi

        Naiseni saa kiksit straponista kun saa tuntea miehenä olon ja hänellä on fetissi miesten väliseen seksiin. Seksuaalinen ja henkinen juttu.

        Olen kaksi kertaa saanut oikeaa kyrpää mutta se ei minua kiihottanut. Jostain syystä strapon on se minun fetissi ja ehkä siinä on se että nainen käyttää sitä kun en miesten kanssa tunne yhtään samaa.


    • Anonyymi

      Sellainen 13,5cm kärjestä.hieman koukku silikonidildo vyössä kiinni. Kuulemma eturauhaseen sopivasti osuu.
      Kiihottavaa on työntyä anukseen, nähdä ja kuulla miehen nautinto ja orgasmin voima. Tykkään sormettaa hänen peppua ensin.

    • Ostin vaimolle straponin nyt vaan keräään rohkeutta että uskallan antaa sen hänelle

    • Anonyymi

      Poikaystävääni pelotti ihan hurjasti tuoda tämä fantasia esille suhteen alussa, pitkään ehdittiin fantasioista puhua ennen kuin varovasti mainitsi strap-on haaveistaan. Onneksi uskalsi lopulta kertoa, olen aina ollut hyvin avoin kaikenlaisille seikkailuille seksin saralla joten tartuin ideaan hyvin innokkaasti!

      Itse olen 29v, poikaystävä 25v. Molemmat ollaan hyvin innokkaita ja aktiivisia makuuhuoneen puolella, kokeillaan kaikenlaista aina kun on aikaa ja haluja. Välimatka vähän hidastaa, mutta ainakin antaa aikaa haaveilla ja miettiä yhdessä mitä tehdään kun taas tavataan.
      Itselleni strappi-leikit tuo todellakin jännitystä ja viehätystä, valta-asetelmilla leikittely on todella huumaavaa, mutta toimii täydellisesti vain jos luottamus on vahva molemmin puolin! Eniten kuitenkin saan nautintoa siitä, kun näen miten paljon poikaystäväni nauttii, ihanaa päästä olemaan niin vahvana osana hänen fantasioitaan ja muuttaa unelmat todeksi.

      Melko herkkua on myös hänen himonsa sen jälkeen kun valta vaihtuu! Ottaa minut niin hurjana että itsellä jalat ihan hyytelönä vielä seuraavanakin päivänä!

      • Anonyymi

        Oliko teidän strappi yhdellä vai kahdella dildolla?


    • Vuosia sitten löysin sen aikaisen tyttöystävän kaapista strapon. Hän ei kuitenkaan koskaan ehdottanut sen käyttöä. Ostin itse sellaisen kuukausi takaperin, mutta tyttöystävä ei halunnut sitä kokeilla. Harmi, olisi halunnut kokeilla, utelias kaiken seksin suhteen kun olen

    • Anonyymi

      Mä haluaisin straponin sijaan saada tyttöilevältä mieheltä kookasta munaa liukkaaseen peppuuni!

    • Minäkin haluaisin!

    • Anonyymi

      Vaimo vihjaili aamulla siihen malliin että viikonlopun aikana taitaa olla strapon taas käytössä. Ihanasti kutkuttaa mahanpohjaa kun tietää mitä herkkua on taas tiedossa.

      • Anonyymi

        Ihanan Naisen olet vaimoksesi löytänytkin ;)


    • Anonyymi

      Kokemus ammattidominalta. Tyttö kahlitsi ensin käteni selän taakse. Istui sopivan korkealle tasolle jolloin,ollessani polvillani, kasvoni olivat hänen haarojensa tasolla.
      Minut pantiin liekaan jonka hihnaosuus oli tiukalla dominan kädessä.
      Tyttö moklautti suuhuni dildon jonka "kivekset" tukkivat suuni ja tyttö veti dildo-osan sisäänsä aloittaen onnoinnin kahdella, pienellä lieriöllä joiden voimanlähde oli hänen kädessään.
      Turisuttaessaan nytkytteli minun päätäni hiljalleen.
      Kun tuli valmiiksi niin otti kives/dildo yhdistelmän pois. Tuli taakseni ja laittoi minut kontalleen. Ei vyöttänyt dildoa vaan alkoi sillä hilalleen runkkaamaan minua käpälöiden samalla siitintäni.
      Valmista tuli.

      Tämä on minun mieltymyksilleni ylivoimaisen paras sessio.
      Valitettavasti jouduin olkapään leikkaukseen ja siinä vaiheessa kun olisin halunnut uutta käsittelyä oli tämä Siwa lopettanut.

    • Anonyymi
    • Olisin myös halukas kokeilemaan, mutta mistä löytää kumppani.

    • Anonyymi

      Oltiin vaimon kanssa juhlissa. Miehet oli peput paljaina ja naisilla straonit lanteilla. Niiden piti käyttää sauvaansa jokaisen miehen pepussa. Ei välttämättä naida mutta käyttää ainakin.
      Sellaiset naisten juhlat...

    • Anonyymi

      Oltiin yksissä bileissä joissa oli muutamia pariskuntia, tai porukkaa mitä lie. Pari tuttua, vaimollani oli strapon ja oli jonkun pepun kimpussa. Minä olin aikeissa yhtyä erääseen naiseen takaa päin ja siinä samalla minun peräpäätä räplättiin. Luulin vähän aikaa, että se oli vaimoni, mutta ei ollut, vaan joku kundi se oli. Oli ohuempi kalu,. kuin vaimon strapon.

      • Anonyymi

        Mutta sait siis patukkaa peppuun. Oliko vaimosi vihainen kun joku ehti ennen häntä?


    • Anonyymi

      Minä olen saanut sträppäriä jo vuosikaudet. Olen vuosien mittaan oppinut että jos jotain haluaa, on pyydettävä. Eilenkin makasin kannat kohti kattoa nöyränä poikana stayupit jalassa ja sträppäri perseessä vaimoni pannessa "pervoa vanhaa äijää". Maailman parhaat orkut tulee takaa. Tiesittekö?

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe