Mulla särkee nykyään pävittäin jalkoja. Kipu on joko särkyä säärissä/pohkeissa tai sellaista hermokipua reisissä, ihan kun kipu säteilisi sinne lantiolta. Tai sitten on näitä molempia kipuja yhtäaikaa. Tuntuu kuin olisi kävellyt monta kymmentä kilometriä, vaikka olisi ollut kotona koko päivän.
Mistä johtuu? Muilla samanlaista? Tuskainen olo...
Jalkasärky
4
2307
Vastaukset
- rv 38
Tiedän todella tunteen, itse oon kärsinyt juuri samoista oireista n.32 viikosta lähtien,aaaarghhh!!!!Kannattaa pitää jalkoja ylhäällä ja käskeä miehen hieroa niitä=)
- ISKIAS
Hyvä Paula,31v, sun on varmaankin kaikkein parasta mennä nyt ihan ortopedille, niiden jalkasärkyjesi vuoksi, että hän tutkii sinut sitten kunnolla.
Arvailemaan kipujesi syytä, mä en tässä lähde, mutta ko. lääkäri tutkii sinut sitten tarkkaan ja sanoo diaknoosin vaivaasi, taikka lähettää sinut sitten tarkempiin tutkimuksiin.
En oikein nyt muutenkaan voi sinua neuvoa, mutta toivottavasti vaivasi syyt selvenevät siellä sitten.
Voit tietenkin etsiä asiaan/vaivaasi täältä netistä tietoa, mutta suosittelen kyllä lääkäriin menoa sinulle. - rv 38....
Juu, ressuja meitä :o) Mulla sama vaiva, ja mulla ollut monta kuukautta jo.. Siihen saattaa auttaa magnesium tabletit, näitä suositeltiin neuvolassa. Toisille auttaa toisille ei.. mulla jelppas jonkin verran, niin että vähän nukuttua saan.. eikä näihin ortopeit auta.. nämä kuuluu raskauteen..
- nimetön
Sama vaiva täällä: yöllä levottomat ja särkevät jalat. Aluksi kokeilin nukkua villasukat jalassa, sitten ostin säärystimet villasukkien jatkoksi - vähän helpotti. Joku töissä suositteli tukisukkia. Ostin oitis parin tukipolvisukkia (Prismassa 3,2 pari)ja johan auttoi! Ne tukevat jalkoja koko päivän kivasti, illalla ei oo enää levottomat jalat vaivanneet. Jalat tuntuivat oikein keveiltä ja silkkisiltä tukisukissa. Eikä ne tukisukat oo yhtään niin epäromanttisia kuin miltä kuulostavat: ihan tavallisten polvisukkien näköiset, tosi sileepintaiset ja siistit myös työkäytössä. KOKEILE IHMEESSÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574