Ostin koiralle palautusjuomajauhetta. Onko tuosta apua ?
Koiran palautusjuoma. Onko mitään virkaa ?
7
588
Vastaukset
- Anonyymi
On ehdottomasti! Minun bordercollieni tekee intervalliharjoituksia ja nautimme aina palautusjuomaa agilitytreenien jälkeen. Olen hankkinut hänelle palautumista helpottamaan myös hierovan koirien tuolin.
- Anonyymi
jos koira ruokitaan monipuolisesti ja riittävän kauan ennen kovaa rasitusta niin ei, mutta jos saa koiran juomaan rasituksen jälkeen niin palautumisen nopeuteen se voi vaikuttaa. en ole omilla ajokoirilla huomannut sen vaikuttavan mitään.
- Anonyymi
Chihuni ja minä inä treenaamme tosissamme ja optimoimme hänen liikuntansa. Treenaus ja lepo ovat kokonais-valtaisesti erotellut. kuljetan häntä rattaissa, jotta hän saa levätä kun ulkoilutan häntä. Kotona hänellä on juoksumatto, jossa hän juoksee säätämääni nopeutta.
Tulokset ovat olleet erinomaisia. Olemme tehneet myös puruvoimaharjoituksia. - Anonyymi
Miten ennen pärjättiin ilman palautusjuomia ja tutkapantoja, huh.
Toki hyvä, että tietoa tulee lisää, mutta onko kaikki välttämättä tarpeellista. - Anonyymi
Itse ole ottanut perjantaisin yhden pullollisen palautusjuomaa ja voin sanoa että toimii.
- Anonyymi
Ei toimi. Taas on soiteltu ja huudeltu kyliltä että kohta ammutaan teijän rakit saa**na jos ne on vielä kerrankin irti. No irtihän ne on kun eivät tule kotiin, pelkäävät saavansa kettingistä täällä.Palautusjuoma ei kiinnosta koiria yhtään.
Meillä siis laumanvartijakoiria lauma ja ne tarvitsevat ison reviirin, ei niille pelkkä piha riitä. Yritä sitten selitellä näille koirista ymmärtämättömille naapureille asiaa, jotka ovat ihan raivoissaan, kun niiden kissat on tapettu, poneja raadeltu kyljistä ja syöty elävältä, ja kai joku lapsikin oli koulumatkalla kaadettu ja vähän ravistettu niskasta.
Koiranvihaajat muuttakoot kaupunkiin tai pitäkööt ponit, lampaat ja lapset sisätiloissa!- Anonyymi
Samaa mieltä. Koiran reviiri on koiran omaa aluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015