Koiran palautusjuoma. Onko mitään virkaa ?

Anonyymi

Ostin koiralle palautusjuomajauhetta. Onko tuosta apua ?

7

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ehdottomasti! Minun bordercollieni tekee intervalliharjoituksia ja nautimme aina palautusjuomaa agilitytreenien jälkeen. Olen hankkinut hänelle palautumista helpottamaan myös hierovan koirien tuolin.

• Anonyymi

jos koira ruokitaan monipuolisesti ja riittävän kauan ennen kovaa rasitusta niin ei, mutta jos saa koiran juomaan rasituksen jälkeen niin palautumisen nopeuteen se voi vaikuttaa. en ole omilla ajokoirilla huomannut sen vaikuttavan mitään.

• Anonyymi

Chihuni ja minä inä treenaamme tosissamme ja optimoimme hänen liikuntansa. Treenaus ja lepo ovat kokonais-valtaisesti erotellut. kuljetan häntä rattaissa, jotta hän saa levätä kun ulkoilutan häntä. Kotona hänellä on juoksumatto, jossa hän juoksee säätämääni nopeutta.

Tulokset ovat olleet erinomaisia. Olemme tehneet myös puruvoimaharjoituksia.

• Anonyymi

Miten ennen pärjättiin ilman palautusjuomia ja tutkapantoja, huh.

Toki hyvä, että tietoa tulee lisää, mutta onko kaikki välttämättä tarpeellista.

• Anonyymi

Itse ole ottanut perjantaisin yhden pullollisen palautusjuomaa ja voin sanoa että toimii.

• Anonyymi

Ei toimi. Taas on soiteltu ja huudeltu kyliltä että kohta ammutaan teijän rakit saa**na jos ne on vielä kerrankin irti. No irtihän ne on kun eivät tule kotiin, pelkäävät saavansa kettingistä täällä.Palautusjuoma ei kiinnosta koiria yhtään.

Meillä siis laumanvartijakoiria lauma ja ne tarvitsevat ison reviirin, ei niille pelkkä piha riitä. Yritä sitten selitellä näille koirista ymmärtämättömille naapureille asiaa, jotka ovat ihan raivoissaan, kun niiden kissat on tapettu, poneja raadeltu kyljistä ja syöty elävältä, ja kai joku lapsikin oli koulumatkalla kaadettu ja vähän ravistettu niskasta.

Koiranvihaajat muuttakoot kaupunkiin tai pitäkööt ponit, lampaat ja lapset sisätiloissa!

• Anonyymi

Samaa mieltä. Koiran reviiri on koiran omaa aluetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      30
      6471
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      19
      3294
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1420
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      20
      1352
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      27
      1275
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      178
      1271
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      139
      1125
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      45
      1066
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      936
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145