Mua on alkanut kiinnostamaan asetelma, jossa tuhma estoton iäkkäämpi nainen toimisi mulle mommynä. Sellainen hellä mutta dominoiva nainen, ohjaisi mua ja esim. laittaisi mut tuottamaan nautintoa hänelle tissejä imemällä tai nuolemalla. Saisin myös nautintoa häneltä, jossa hän puhuisi ja kertoisi varmalla äänellä mitä aikoo tehdä. Tällaista ohjailua ja viemistä fantasioin kokevani, olisko täällä Mommya 34v miehelle?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Täällä oli äsken joku 56v tuhma mommy, joka olisi ollut kiinnostunut tästä?
Menikö omia yhteystietojaan tarjonnut kundi poistattamaan 56v naisen ilmoituksen vai miksi poistui?- Anonyymi
Eli sinä 56v mommy, aikaisemmin tässä ketjussa tarjottu sähköposti ei ollut aloittajan (minun), vaan jonkun onnen onkijan.
- Anonyymi
Täällä on "tuhma" mamma:) Mut en millään jaksais enää tätäkin puolta lapsella hoitaa. Mua pitäis hoitaa nyt vanhana! Mutta onneks on varmaan halukkaita sulle hommiin!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4201800Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012082 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk941005Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma29991- 58916
- 45852
- 64851
- 63830
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75807- 68804