Äitimäinen tuhma kypsempi nainen

Anonyymi

Mua on alkanut kiinnostamaan asetelma, jossa tuhma estoton iäkkäämpi nainen toimisi mulle mommynä. Sellainen hellä mutta dominoiva nainen, ohjaisi mua ja esim. laittaisi mut tuottamaan nautintoa hänelle tissejä imemällä tai nuolemalla. Saisin myös nautintoa häneltä, jossa hän puhuisi ja kertoisi varmalla äänellä mitä aikoo tehdä. Tällaista ohjailua ja viemistä fantasioin kokevani, olisko täällä Mommya 34v miehelle?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä oli äsken joku 56v tuhma mommy, joka olisi ollut kiinnostunut tästä?
      Menikö omia yhteystietojaan tarjonnut kundi poistattamaan 56v naisen ilmoituksen vai miksi poistui?

      • Anonyymi

        Eli sinä 56v mommy, aikaisemmin tässä ketjussa tarjottu sähköposti ei ollut aloittajan (minun), vaan jonkun onnen onkijan.


    • Anonyymi

      Täällä on "tuhma" mamma:) Mut en millään jaksais enää tätäkin puolta lapsella hoitaa. Mua pitäis hoitaa nyt vanhana! Mutta onneks on varmaan halukkaita sulle hommiin!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1824
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      241
      1451
    3. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      225
      1445
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      49
      1302
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1278
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1159
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1111
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      271
      1095
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe