Äitimäinen tuhma kypsempi nainen

Anonyymi

Mua on alkanut kiinnostamaan asetelma, jossa tuhma estoton iäkkäämpi nainen toimisi mulle mommynä. Sellainen hellä mutta dominoiva nainen, ohjaisi mua ja esim. laittaisi mut tuottamaan nautintoa hänelle tissejä imemällä tai nuolemalla. Saisin myös nautintoa häneltä, jossa hän puhuisi ja kertoisi varmalla äänellä mitä aikoo tehdä. Tällaista ohjailua ja viemistä fantasioin kokevani, olisko täällä Mommya 34v miehelle?

6

98

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä oli äsken joku 56v tuhma mommy, joka olisi ollut kiinnostunut tästä?
      Menikö omia yhteystietojaan tarjonnut kundi poistattamaan 56v naisen ilmoituksen vai miksi poistui?

• Anonyymi

Eli sinä 56v mommy, aikaisemmin tässä ketjussa tarjottu sähköposti ei ollut aloittajan (minun), vaan jonkun onnen onkijan.

• Anonyymi

Täällä on "tuhma" mamma:) Mut en millään jaksais enää tätäkin puolta lapsella hoitaa. Mua pitäis hoitaa nyt vanhana! Mutta onneks on varmaan halukkaita sulle hommiin!

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      420
      1800
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1208
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      94
      1005
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      991
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      58
      916
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      45
      852
    7. 64
      851
    8. 63
      830
    9. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      807
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      68
      804
    Aihe