Tee se itse jäähdytysnesteen vaihto Honda Accord cu 2009 bensa automaatti, ohjeita vaihtotyöhön?
Jäähdytysnesteen vaihto
Anonyymi
3
1044
Vastaukset
- Anonyymi
Tulppa auki syylärist ja lohkosta ja syyläri irti ja pesu ulko- ja sisä puolelta ja sit lämppärin letkut kans irti ja lutrausta ja sit uutta nestet sisään!
- Anonyymi
Heh, Heh.
- Anonyymi
Lämmityslaitteesta lämmöt Hi asentoon. Virrat pois. Jäähdyttimen korkki pois. Keulan pohjasta, jäähdyttimen alta kierretulppa pois(pohjamuovissa kolo mistä pääsee käsiksi). Jäähdytysnesteet valutetaan pois ja tarvittaessa huuhtelu. Kierretulppa kiinni. Uudet jäähdytysnesteet sisälle, vajaa 5 litraa menee. Hondan oma sininen jäähdytysneste n. 42e/5l. Muutkin vastaavat toki käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638