Olemme hankkimassa purjeveneeseen Lazy Bag- systeemiä ja nyt tarvitaan suosituksia. Minkä merkin toimii hyvin ja on laadukas? Ollaan katsottu eri merkkejä, mm Sail and Go, Elvström. Onko teillä suosituksia hyvästä ja toimivasta mallista?
Hyvä Lazy Bag
11
70
Vastaukset
- Anonyymi
Purjevalmistajat tekevät niitä. Mm. WB. Räätälöidessä on houkutus väljään malliin, jolloin, käyttö on tosi helppoa, kun ei tarvitse taitella, vaan antaa vaan purjeen pudota pussiin. Tässä kuitenkin lisätään tuulipinta-alaa ja kovalla tuulella vene pyrkii kallistumaan enemmän.
- Anonyymi
Eikö tälle todellakaan ole suomenkielistä nimeä? Jos ei ole, niin aika keksiä. On niin typerä nimi ja muutenkin englantia käytetään ihan liikaa.
- Anonyymi
So what. Olet varmaan Kotuksessa töissä ja hommana ulkomaisten lainasanojen paheksunta. Lazy Bag on hyvä puhekielen nimi tuolle. Vedä kieposta aineet kainaloon ja rauhoitu.
- Anonyymi
Eihän tätä liian vakavasti pidä ottaa, mutta kyllähän tuolle " laiskalle laukulle/repulle" voisi yrittää keksiä suomenkielisen ninen, vaikka "purjereppu" ! Mutta eihän se mene läpi koska keksintö on tullut ulkomailta ja nimi kertaalleen annettu.
Lazy Jackeista joku käyttää tunnetusti nimeä laiskajaakot .Itse toiminnallisuuden kanssa eivät nämä längvitsi- nimet eivät oikein stemmaa kuten ei joku Cunninghamkaan, joka lienee keksijänsä mukaan annettu.
Mutta voihan sitä kukin omassa veneessä ja miehistössä käyttää aivan omia nimtyksiö, vai mitä, jäärät? - Anonyymi
Lazy Bag on meillä "purjetalli".
Ihaa
- Anonyymi
Ostin puolalaiselta firmalta warsovan läheltä. Hyvää työtä ja hinta murto-osa suomalaisesta.
Suosittelen.
Toimitus, maksu ja takuu toimi asiallisesti. Väittäisin että palvelunparempi kuin vastaavassa suomalaisessa- Anonyymi
Kerro firman nimi? Varmaan heiltä saa muutakin purje-juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro firman nimi? Varmaan heiltä saa muutakin purje-juttuja.
Laitetaan, kunhan löydän kuitin
North sails Turussa teki hyvän.
- Anonyymi
Itse ostin WB sailsilta. Aikani vertailin ja totesin heidän mallinsa (ja palvelun) mielestäni parhaaksi.
- Anonyymi
Takaisin etusivulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673