koska olet muuttunut niin paljon etten ole enää varma oletko sinä? ;)
Sinun pitää tervehtiä
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä niin, en haluakkaan että eräs tietty hyypiö tunnistaa tuolla, kun kuljen. Tervehdin kyllä, jos olet hän ketä kaipaan. Mutta kun suakaan ei näe missään.
- Anonyymi
Kylä nää mut tunnet. Sama P eri paketissa.
- Anonyymi
Ei ole minulta.
- Anonyymi
Eikä minulta tuo edellinen.
- Anonyymi
Jaahans.
- Anonyymi
Joo en se olekaan minä. Ei kannata ihmetellä jos ei " tunne".
- Anonyymi
Huomenna tervehdin sinua nätti nainen.
- Anonyymi
Ja sinä voisit muuttaa asennettasi,
Jos jotain pitää tehdä,
Jos jotain pitää väkisin ottaa,
käsket kehua,
Komentelet kokoajan:(
En ole sinun sätkynukke.
Älä käske. - Anonyymi
Millä lailla muuttunut? En ollut minäkään tänään varma olitko sinä sinä. Mä kun olen muutenkin rajoitteinen niin sitä epävarmempaa tunnistelu on.
- Anonyymi
Jaahas ja millä sanoin pitää tervehtiä?
- Anonyymi
Ei väliä mutta ennen muinoin hän sanoi aina joko terve/moi/moro.
- Anonyymi
Terve! :)
- Anonyymi
Niin mulla on tapana tervehtiä tuttuja ihmisiä.
- Anonyymi
Asia vilpitön. Elikkästä - terve!
- Anonyymi
Minä veikkaan, että moi on parempi tälle letukalle:-)
- Anonyymi
Jahas vai että letukkana minua pidetään :) No... onhan tuo osittain totta. :D On sullakin maku. :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas vai että letukkana minua pidetään :) No... onhan tuo osittain totta. :D On sullakin maku. :P
Olet vain niin nätti ja naisellinen:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain niin nätti ja naisellinen:
Olisin ellei joku jatkuvasti yritä parhaansa mukaan tehdä minusta rumaa. Tänään se taas nähtiin.
- Anonyymi
Eli palstatrolli pykää hemaisevalle mielikuvitusystävälleen herjausketjun pian taas. Naiset ei muuten kirjoita noin, nää monologilangat on todella hämäriä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin ellei joku jatkuvasti yritä parhaansa mukaan tehdä minusta rumaa. Tänään se taas nähtiin.
En minä ainakaan. Olet kauneinta ja puhtainta mitä olen koskaan nähnyt.
- Anonyymi
No niin siinäpä taas kaksi toisensa kumoavaa kirjoitusta, lukekaa ja oppikaa kaasuvalottamisen alkeet
- Anonyymi
Hymyilitkö tänään?
- Anonyymi
Ei oikeastaan. Tämä on totinen tyttö ja kova menemään, mutta kaunis kuin mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeastaan. Tämä on totinen tyttö ja kova menemään, mutta kaunis kuin mikä
Minne hän menee?
- Anonyymi
Ei ainakaan läheltä. Sulla on niin kova nuha.
- Anonyymi
Nuha johtuu käyttämästäni erektiolääkkeestä.
- Anonyymi
Sullakin. Sama vika rahikaisella:-)
- Anonyymi
🙋🏼♀️ tervehdys ja kauniita unia:)
- Anonyymi
Kiitos samoin :)
- Anonyymi
En tervehdi. Loukkasit ja tuhosit kaiken mun sisältä minkä olin saanut jo ehjäksi.
- Anonyymi
Oletkos koskaan miettinyt sitä mitä sinä itse olet tehnyt? Oletkohan tullut koskaan loukanneeksi häntä?
- Anonyymi
En ole loukannut. Hyvin kiehnää toisen kanssa ja nauttii siitä kun muhun sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole loukannut. Hyvin kiehnää toisen kanssa ja nauttii siitä kun muhun sattuu.
Jos minulle, en todellakaan halua loukata häntä ikinä. Mutta ei ole sanonut, että minulla olisi mahdollisuus häneen myöskään..
- Anonyymi
Minua halutaan aina loukata.
- Anonyymi
sitä vähän epäilinkin kun et ole ikinä tuntenut!
- Anonyymi
Tuntemattomia olette kaikki.
- Anonyymi
Olen muuttunut enkä ole varma kuulutko enää minun elämääni mitenkään.
- Anonyymi
Vähän epäilen, että kaikki naiset kaivaa vaikka kainaloa ennemmin kun tunnistaa tollaisen ja hyvimpä vaikutat ylipäätään tuntevan...
Tervehdin vain jos tunnistan sinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289