OLen diabeetikkp ja minulle tuli kutiava ihottuma, lähtien jaloista ja nyt koko kehoon. Kävin kolme kertaa lääkärillä, en ole saanut apua,ei lähetetty verikokeisiin eikä mihinkään kokeisiin!!! Soitin asiasta ylilääkärille, ei ole kuulunut mitään. Näin tehdään Tampereen terveysasemalla?????????
IHOTTUMA JA DIABETES
Anonyymi
2
338
Vastaukset
- Anonyymi
Aloititko jonkin lääkkeen, pesuaineen, pyykinpesuaineen tms. käytön silloin kun ihottuma alkoi? Allerginen ihottuma voi käynnistyä lähes mistä tahansa ja sen löytäminen jollain labrakokeilla on hyvin vaikeaa.
- Anonyymi
Usein syynä myös elintarvikkeiden lisäaineet, lääkkeiden säilöntäaineet , metallit ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864