Mikä teitä ammattilaisia ja kesäpoikia-ja tyttöjä oikein kismittää raksalla??
Onko ulkona liian kylmä talvella? Ratkaistavissa kunnon vaatetuksella...
Liian pölystä ja raskasta??
Käytä suojaimia ja harrasta vaikkapa kuntoilua...
Palkka se ei ainakaan ole koska missään muussa ammattitutkinto ryhmässä ei makseta suhteellisesti yhtä hyvää liksaa ja mahdollisuus vielä lisä ansioille omilla keikoilla...
kerro mikä vituttaa koska itse en sitä raksalla ole huomannu...taitaa olla vaan täällä netissä näitä työttömiä kokiksen juoja koodaajia joilla on makaroonikädet ja ollut isukin firmassa viikon duunissa ja ei jaksanut herätä kello 06.00??
Mikä raksalla oikeen vituttaa???
6
2103
Vastaukset
- Mtykki
Mikä sinua vituttaa? Se, että joudut nousemaan aamulla klo. 6.00 ja mönkimään paskaisissa haalareissa tuonne tuiskuun? Vai se, että palkkasi on todella pieni suhteessa työn määrään? Se, että vaimosi ei antanut taaskaan illalla?
Kerro kerro, odotan innolla selitystä tuolle sinun tunteenpurkauksellesi... - Hullu
Itse joudun heräämään puoli 6, se ei kyllä mitään meinaa kun olen niin helvetin kovajätkä kaikinpuolin. Ainut ja suurin vitutus on paska palkka.
- ses
palkka sitten on? jos et kerran ole tyytyvainen..
- ammattitimpuri
ses kirjoitti:
palkka sitten on? jos et kerran ole tyytyvainen..
kuvittelevat että raksalla vielä hyvät palkat ja luulevat saavansa hyvää palkkaa jotain 14 euroa tunti onko se hyvä!?
- Nimetön
ammattitimpuri kirjoitti:
kuvittelevat että raksalla vielä hyvät palkat ja luulevat saavansa hyvää palkkaa jotain 14 euroa tunti onko se hyvä!?
koska itse saan 8e tunnilta raksalla
apupoikana saa vielä tehdä kaikkein raskaimmat ja paskaisimmat työt mitä ammattimiehet ei viitsi tehdä
- RaksaNevalainen
Itse teen lautapoikana 2 euron tuntipalkalla savimajoja kongossa. Ei vituta ku oon nii kova jätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139