Onkos kukaan vaihtanut tuohon malliin (2003-2008) pakoputkea, kun näyttää olevan yhtä pätkää auton etuosaan asti, ei siis saa takapönttöä vaihdattua. Hintaakin tuollaisella n. 800 eur, siis aika kallis remontti.
Vastaukset 5
- Anonyymi
SEDAN vai farmari. Tarvikeputki ei ole yhtä ja samaa putkea.
- Anonyymi
CL oli SEDAN joo.
- Anonyymi
Enpä oo sellaista missään nähnyt, korkeintaan unessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä oo sellaista missään nähnyt, korkeintaan unessa.
Minä olen nähnyt motonetin sivuilla.
- Anonyymi
Täällä samanikäinen farkku Accord ja putki vuotaa.. Ei näytä pikaisella googletuksella vaihtoehtoja liiaksi löytyvän. Fennolta taitaa löytyä mitä Motonettikin myy. Alkuperäinen yhtä putkea katilta taaksepäin, Fenno kahdessa osassa (voisi olla mielenkiintoinen asennettava jos yhtä putkea..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881364
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1891167- 741019
- 77917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su352809- 59777
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.208750Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5707- 43645