Saako edes eteen roiskeläppiä, entä taakse?
Mitä maksaa?
Onko takapuskurin päälle olemassa mitään suojateippiä tms?
Astra H Wagon ja roiskeläpät
5
1789
Vastaukset
- jone_
Itellä tilauksessa Astra H wagon, johon tulee roiskeläpät. Ja olin lukevinani jostain kuvastosta ,että suojateipinkin saisi....
- Tomi
Aion itsekin asennuttaa taakse muovilokarit ja läpät.Mikäli Lokari alkaa valmistaa lokareita H malliin?Takapää pysyy puhtaampana ja rengasäänet vaimenee.Kokemusta on G Astrasta.
- hii
Tomi kirjoitti:
Aion itsekin asennuttaa taakse muovilokarit ja läpät.Mikäli Lokari alkaa valmistaa lokareita H malliin?Takapää pysyy puhtaampana ja rengasäänet vaimenee.Kokemusta on G Astrasta.
Miltäs ne Lokarin sisälokarit näyttää kun ne on auton alla? Saako itse asennettua? Mitä maksaa?
- samppa
hii kirjoitti:
Miltäs ne Lokarin sisälokarit näyttää kun ne on auton alla? Saako itse asennettua? Mitä maksaa?
Ei ole vielä Lokareita H-Astraan, ei ainakaan lokarin sivuilla ole mainittu, hankin kyllä heti kun vaan saa.
Joo, tuon 40 euroa maksaisi roiskeläpät mutta kannattaa tinkiä kaupan päälle, tuskin kehtaavat alkaa kitisemään 40 euroa, kokemusta on kahden H-Astra wagonin kaupankäynnistä.
- Namiska
Molempiin päihin tuli heti uutena, olisko n. 40 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968