Moi! Tietääkö joku, vaikuttaako perinnöt kaupungin vuokra-asunnon saantiin? Olen joutumassa asunnottomaksi vuoden vaihteessa ja tarkoitus olisi aloittaa/jatkaa opiskeluja tuolloin. Olen saanut perintöä joista osa on osakkeina ja pohdinkin että vaikuttaako tuo asunnon saantiin kaupungilta? Minulla ei ole vaki tuloja/töitä
Vaikuttaako perintö vuokra-asunnon saantiin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, vastaukset on auttaneet, kuten Suomi 24-suvustolla aina, tosi paljon. Autan jatkossa muita täällä yhtä innokkaasti. Tää on niin tätä kantasuomalaista ryhmähenkeä että ihan sielu lepää.
- Anonyymi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Kun kysyy tyhmiä, niin vastuu on kysyjällä.
Toi oli kyllä ihan asiallinen kysymys. Eikä noita voi tietää jos ei oo ennen asunut kaupungin vuokrakämpässä. Kai noi asiat pitää sit sun mielestä hoitaa niin että vuokra-asunnon hommaamisen sijaan ei kysy mitään. Ulos vaan ojaan nukkumaan tai viiltää suoraan vaan kurkun auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli kyllä ihan asiallinen kysymys. Eikä noita voi tietää jos ei oo ennen asunut kaupungin vuokrakämpässä. Kai noi asiat pitää sit sun mielestä hoitaa niin että vuokra-asunnon hommaamisen sijaan ei kysy mitään. Ulos vaan ojaan nukkumaan tai viiltää suoraan vaan kurkun auki?
Toinen mahdollisuus olisi kysyä asiaa suoraan kaupungin vastaavasta elimestä.
- Anonyymi
Et kertonut perintösi suuruutta
- Anonyymi
Noin 162 t€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432847Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572613Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562375- 352214
- 251743
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251649- 481536
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661389