Moi! Tietääkö joku, vaikuttaako perinnöt kaupungin vuokra-asunnon saantiin? Olen joutumassa asunnottomaksi vuoden vaihteessa ja tarkoitus olisi aloittaa/jatkaa opiskeluja tuolloin. Olen saanut perintöä joista osa on osakkeina ja pohdinkin että vaikuttaako tuo asunnon saantiin kaupungilta? Minulla ei ole vaki tuloja/töitä
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kiitos, vastaukset on auttaneet, kuten Suomi 24-suvustolla aina, tosi paljon. Autan jatkossa muita täällä yhtä innokkaasti. Tää on niin tätä kantasuomalaista ryhmähenkeä että ihan sielu lepää.
- Anonyymi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Kun kysyy tyhmiä, niin vastuu on kysyjällä.
Toi oli kyllä ihan asiallinen kysymys. Eikä noita voi tietää jos ei oo ennen asunut kaupungin vuokrakämpässä. Kai noi asiat pitää sit sun mielestä hoitaa niin että vuokra-asunnon hommaamisen sijaan ei kysy mitään. Ulos vaan ojaan nukkumaan tai viiltää suoraan vaan kurkun auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli kyllä ihan asiallinen kysymys. Eikä noita voi tietää jos ei oo ennen asunut kaupungin vuokrakämpässä. Kai noi asiat pitää sit sun mielestä hoitaa niin että vuokra-asunnon hommaamisen sijaan ei kysy mitään. Ulos vaan ojaan nukkumaan tai viiltää suoraan vaan kurkun auki?
Toinen mahdollisuus olisi kysyä asiaa suoraan kaupungin vastaavasta elimestä.
- Anonyymi
Et kertonut perintösi suuruutta
- Anonyymi
Noin 162 t€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3941753- 1141266
- 1331265
- 1571217
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh261011- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.182685- 59661
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i120579- 21573