Kellään kokemusta vastaavasta?

Eli minulla todettiin alkuvuodesta klamydia, oireita ei ollut muuta kuin yllättäen alkanut verinen, ruskehtava vuoto emättimestä, joka sai minut testeihin hakeutumaan. Sain lääkkeet klamydiaan, ja parin päivän sisällä vuoto väheni, sitten loppui kokonaan muutamaksi päiväksi, ja alkoi taas uudelleen. Kontrollinäytteessä ei enää klamydiaa ollut, joten menin gynekologin juttusille. Sain antibiootit emätintulehdukseen. Vuoto loppui heti kuurin alkamista seuraavana päivänä, ja pysyi poissa kuurin ajan. Sitten pari päivää kuurin loppumisen jälkeen alkoi taas. Uusi reissu gynekologille, joka vain pyöritteli päätään, ja käski odotella rauhassa, josko se siitä itsekseen asettuisi. Ei asettunut. Eli onko muilla ollut vastaavaa, mikä oli vaivan syy ja mikä auttoi? Alkaa tuntua jo aika toivottomalta tilanne, varsinkin kun gynekologiakaan ei tunnu tippaakaan kiinnostavan (olen kokeillut käydä myös toisen gynen luona, sama juttu).
1483
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

aikaa. Mulle tuli klamydiahoidon jälkeen todella runsas vuoto, ei ollut siis kuukautisten aika laisinkaan. Vuotoa taisi kestää vielä aika pitkäänkin, en nyt enää muista kun siitä on jo muutama vuosi aikaa, mutta sen muistan että tuntui kuin mitkään kuukautissuojat eivät olisi riittäneet. Onneksi meni ohi, tauti samaten ja jo seuraavat kuukautiset olivat aivan normaalit. Ei tästä varmaan ollut sinulle juurikaan apua, mutta luulen ja toivon että kaikki palautuu ennalleen kohdallasi mahdollisimman pian.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Jade kirjoitti:

Eli minulla todettiin alkuvuodesta klamydia, oireita ei ollut muuta kuin yllättäen alkanut verinen, ruskehtava vuoto emättimestä, joka sai minut testeihin hakeutumaan. Sain lääkkeet klamydiaan, ja parin päivän sisällä vuoto väheni, sitten loppui kokonaan muutamaksi päiväksi, ja alkoi taas uudelleen. Kontrollinäytteessä ei enää klamydiaa ollut, joten menin gynekologin juttusille. Sain antibiootit emätintulehdukseen. Vuoto loppui heti kuurin alkamista seuraavana päivänä, ja pysyi poissa kuurin ajan. Sitten pari päivää kuurin loppumisen jälkeen alkoi taas. Uusi reissu gynekologille, joka vain pyöritteli päätään, ja käski odotella rauhassa, josko se siitä itsekseen asettuisi. Ei asettunut. Eli onko muilla ollut vastaavaa, mikä oli vaivan syy ja mikä auttoi? Alkaa tuntua jo aika toivottomalta tilanne, varsinkin kun gynekologiakaan ei tunnu tippaakaan kiinnostavan (olen kokeillut käydä myös toisen gynen luona, sama juttu).

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu