Television katsomisesta netissä, miten onnistuu?

Anonyymi

Osaako joku neuvoa,. miten televisiokanavia , esim subin ohjelmia pääsee katsomaan netistä?

Yritin, mutta vaativat kirjaantumaan ja antamaan omat yhteystiedot sinne. En haluaisi, mutta haluaisin katsoa sarjoja ym.

Kiitos, jos opastatte, miten onnistuu. Apuva!

ONNETON TUMPULA mää

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuiset eivät katsele tuon-laisia kanavia.

      H.

      • Anonyymi

        Ei varmaan ainakaan sellaiset, jotka eivät edes osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein.
        On täällä kummallisia tumpuloita.
        Ainakin yksi, jolta puuttuu myös hyvä tahto.
        Tekeekö ilkeys, paha tahto ja omahyväisyys ihmisen onnelliseksi.

        Kaikkea sitä näkee, kun täällä seikkailee. Aikuisten joukossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ainakaan sellaiset, jotka eivät edes osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein.
        On täällä kummallisia tumpuloita.
        Ainakin yksi, jolta puuttuu myös hyvä tahto.
        Tekeekö ilkeys, paha tahto ja omahyväisyys ihmisen onnelliseksi.

        Kaikkea sitä näkee, kun täällä seikkailee. Aikuisten joukossa?

        Hihhih suomenkielines

        Beng
        Seikkaile vain täällä, saatat juuttua nevaan...


    • Anonyymi

      ostamalla elisa viihteen
      njjj

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        tai timo.kuparinen@ outokumpu


    • Anonyymi

      1eero
      Iso näyttö, en ole just muualta kautta katsonutkaan, nekin mitä katson areenan kautta silloin kun sopii, mainos tv en juuri katso, YLE on paras mulle, maksullisia en näillä näkymin.

      Nykyisin ostetaan pääasiassa älytelevisioita, kai toimivat kuten näytöt, ehkä seuraava ostos ?

    • Anonyymi

      Maksuttomia kanavia on aivan pilvin pimein ! Suurin osa täyttä hömppää.
      Yksi esimerkki on kanava TLC joka lähettää 24/24 ohjelmasarjaa "Haluatko morsiuspuvun ". Kuka niitä katsoo ? Minä en ainakaan.

      • Anonyymi

        Minullakin on valmiina käsikirjoitus realite sarjaksi. Ykkösotsikolla "Haluatko turpaan" jonka sisälle voi tunkea jos mitäkin teemaa.


    • Anonyymi

      Mut nyt on perkules Poirot.

    • Anonyymi

      Ei itä kanavia kuin ex Suomi. Kuitenkin TV ja monet maat maksaa vähän.

    • Anonyymi

      ABC---kirjaa ei ole luettu!

      DA.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En minä ainakaan saa tietsikaltani esiin ilmaista Sub´ia, niin kuin saan Areenan, sieltä katson kun on vilahtanut jostakin 5-osaisesta sarjasta yksi jakso ohi.
      Sub on kyllä tvssäni ilmainen kanava. Luulen että Elisaviihde ei käy tietsikkaan (voin olla väärässä), tvstä kyllä Elisaviihteellä näkyy paljonkin kanavia - naapurilla.

      • Anonyymi

        kyllä elisa viihde tietsikkaan näkyy, kokemusta on.


    • Anonyymi

      Teinien kanava tuo subi. Mainos oli, nyt subi ja iso cokis 9.95€!

    • Anonyymi

      Netti-TV.Net, sieltä MTV -valikon alta saa subin ohjelmat.

      • Anonyymi

        Niin näkyy, kävin siellä aamulla, Anonyymi 17.8.2019 7:50, en silloin huomannut koko Subia. Nyt tarkistin, on siellä Sub, pitää kirjautua, tosin sanotaan, "luo maksuton tunnus". Pysyyköhän maksuttomana?
        Ymmärsin että koko ajan on puhuttu samanlaisesta kuin esim. Areenan ohjelmat. Menee vaan ja katsoo - kirjautumatta.
        Itse en halua kirjautua, koska oletan että sieltä alkaa pukata meil-osoitteeseen mainoksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe