Forssan asunnot opiskelijalle

Anonyymi

Millä alueella olisi Forssaan muuttavalle opiskelijalle sopivimmat ja viihtyisimmät asunnot.?
Mihin alueelle ei kannata muuttaa?Onko jotain tiettyjä taloja jotka esim. rauhattomia, tai hometta luteita ym. ongelmaa? Tarkoitus asua ei sairastua.

11

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtaako Forssassa enää olla karteltavaa asuinaluetta. Luteita ja mönkiäisiä voi olla siellä missä on höperöjä eläkeläisiä. Rauhtonta voi olla väliaikaisesti missä vaan. Kunnes saavat häädön. Mootoriptöräileviä kusipäitä ja mopoilijoita ei pääse karkuun missään. Autoleivat mölyapinat vielä kaiken päälle.

      • Anonyymi

        Kuinka joku voi kirjoittaa eläkeläisistä tuohon sävyyn. Itse olen vähän yli kolmekymppinen, pidän naapureistani , ovat molemmat eläkeläisiä. Joka viikko siivoovat maton läiskinä kuuluu ympäristöön iloisesesti


      • Anonyymi

        Voi olla voi olla olemattakin. Minä tiedän vanhuksia jotka elävät mädäntyneen ruuan ja sonnan keskellä. Liekö sosiaalipalvelut ihan ajan tasalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla voi olla olemattakin. Minä tiedän vanhuksia jotka elävät mädäntyneen ruuan ja sonnan keskellä. Liekö sosiaalipalvelut ihan ajan tasalla.

        Lieneekö omaiset ajantasalla? Lähimmäisenä sinunkin pitäisi ottaa yhteyttä viranomaisiin, jos kerran tiedät asiasta.


    • Anonyymi

      Tarkoitus asua ei sairastua..............

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu :D


    • Anonyymi

      Minkähänlaisia noi Forssan Trion kämpät on?
      Eikös se ole se Helsingintien entinen opiskelija-asuntola?
      Hinnat näyttäisi ainakin olevan halpoja ja ilmeisesti vapaita asuntojakin on ainakin heidän nettisivujen mukaan.

      • Anonyymi

        Asunnoista en tiedä, mutta Lallintie 2 on naapurissa ja siinä vain omistusasuntoja. Lallintiellä on toinenkin kerrostalo, joka on nyt peruskorjattu ja tiukka seula vuokralaisille. Eli naapurissa rauhallista. Ollintiellä naapurissa on myös omistusasuntoja. Käypä katsomassa, jos voit, niitä asuntoja ja katsele, kummosta porukkaa pihalla liikkuu. Paras olisi asua keskustassa, mutta hintataso on korkeampi. Toisaalta keskustassa on kaikki lähellä.


      • Anonyymi

        Viisas nuori nainen, joka selvittää etukäteen, missä olisi mukava asua. Olisi mukava tietää, mistä se löytyi... Kiinteistövälittäjillä on myös tietoa alueesta ja kohteista.
        Pienenä vinkkinä (olen etsimässä omistushuoneistoa), jis rappukäytävässä haisee ja puhtaanapito on huono, en katso edes huoneistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas nuori nainen, joka selvittää etukäteen, missä olisi mukava asua. Olisi mukava tietää, mistä se löytyi... Kiinteistövälittäjillä on myös tietoa alueesta ja kohteista.
        Pienenä vinkkinä (olen etsimässä omistushuoneistoa), jis rappukäytävässä haisee ja puhtaanapito on huono, en katso edes huoneistoa.

        Nimitaulua on myös hyvä vilkaista? :/


    • Anonyymi

      Eiköhän kannattaisi myös ajatella koulumatkaa. Käveletkö, pyöräiletkö koko talven vai ajatko koulumatkan autolla? Eri asia talvipakkasella auraamattomalla jalkakäytävällä kävellä 3 kilometriä kun alle kilometrin koulusta saa asuntoja.
      Ja eikö opiskelijalla ole hyvä asumistuki.
      Forssassa maksimivuokraksi hyväksytään 349 e/kk ja siihen saa asumistukea 279e eli maksat itse 70 e/kk. Valinnan varaa on ainakin yksiöille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      29882
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      219
      19193
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      396
      10075
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6445
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      20
      4359
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3883
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      60
      3100
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1527
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1309
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      62
      1306
    Aihe