Kyllä sinä kauniisti kirjoitit Hanna! :)
Mutta syytä siihen en tänne laita miksi käytäydyn niinkun...idiootti.
Mutta sitä minä en tiedä varmaksi oletko kyseinen Hanna.?
T. Tuomo
Annathan Anteeksi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olin päättänyt lopettaa sinulle kirjoittamisen mutta vastaan nyt ainakin tähän koska anteeksi pyydät. Anteeksi pyyntösi hyväksytty! Mietin kannattako jatkaa tätä kirjoittelua koska vahvasti tunnut epäilevän olenko oikea Hannasi. En minä tuskin kukaan 100% voi tietää onko juuri se oikea kaivattu kyseessä. Uskon kuitenkin sinun olevan oikea Tuomo(syistä joita en täällä kerro) muussa tapauksesa en todellakaan olisi tänne aikaani tuhlannut ja sinulle kirjoittanut.
Hyvää iltaa Tuomo! :)
T. HannaKiitos Hanna! :)
Hyvää iltaa myökin täältä sinulle Hanna! :)
Se on vaikea tänne mitään ihmeempiä selostaa..
Palaillaan asian tiimoilta myöhemmin jos sopii?
Tänään en muuta joten hyvää iltaa ja yötä sinulle❤ Hanna
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Kiitos Hanna! :)
Hyvää iltaa myökin täältä sinulle Hanna! :)
Se on vaikea tänne mitään ihmeempiä selostaa..
Palaillaan asian tiimoilta myöhemmin jos sopii?
Tänään en muuta joten hyvää iltaa ja yötä sinulle❤ Hanna
T. TuomoKiitos Tuomo! :)
Palaillaan sunnuntaina asiaan uudelleen, se sopii!
Hyvää yötä Tuomo😘
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745478- 352991
- 402664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262023Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402022Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291849- 951812
- 1741742
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230