Niin ne ajat muuttuvat

Anonyymi

Ennen sanottiin, että kuski kiihtyy ylämäessa ja Tojo vasta alamäessä. Mutta nyt hybridien aikakaudella se Tojo ei kiihdy edes alamäessä.

29

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kuski kiihtyy kun kaikki polkee Toyotan ohi.

    • Hihii, toivottavasti tästä tulee taas kerran minun ikioma ketju.

      • Anonyymi

        Pena, ahdistaako taas??


      • Anonyymi

        Nolottaako Holisti vanhat lapselliset kirjoitukset ?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toyota on edellä kävijä ja suunnannäyttäjä. Uudet sähkökulkineet ei enää kiihdy alamäissä entiseen malliin vaan jauhavat sähköä akkuun. Niin ne ajat muuttuu Eskoseni.

      • Anonyymi

        Hehee, toi oli ihan hauska.
        Mutta miksi ne on jaloissa ihan kaikkialla??


      • Anonyymi

        Kaikkien valmistajien sähkökulkineet toimii suurinpiirtein samalla tavalla. Paas joskus kokeillen Teslaa, Audia tai Bemaria, kaikki jarruttavat alamäissä ja genu jauhaa sähköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehee, toi oli ihan hauska.
        Mutta miksi ne on jaloissa ihan kaikkialla??

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.

        Näkis vaan ne sinun vilahtelevat hybridiautot. Nysvääviä kyllä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.

        Voi tuota Toyotahörhöä, ei tiedä kuinka nykyaikainen auto toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkiliikenteessä jaloissa olevat ovat yleensä saksalaisia turbotoopeilijoitaa, jotka kiirehtivät seisomaan liikennevaloihin. Viereiseltä kaistalta vilahtaa ohi vähintään viisi hybridiautoa ennenkuin toopen kotteron start/stop käynnistyy ja dsg arpoo oikean vaihteen.
        Näin tänäänkin yli kymmenessä risteyksessä stadin ruuhkissa.

        Sanopa monetko liikennevalot on Erottajalta Kuusitien risteykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa monetko liikennevalot on Erottajalta Kuusitien risteykseen?

        Kolmet valot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmet valot!

        Hei, emme elä Taka-Hikiällä.


    • Anonyymi

      Kyllä Toyotaankin vauhtia tulee kun pyrit pakettiautolla motarilla ohi. Ei niin tuhnuja ole kuin näillä sivustoilla väitetään niiden olevan.

    • Anonyymi

      Uusi Iso Toyota Corolla Hybrid Sedan vain 3,5 litraa sadalla tekee vain 5 €. Tähän ei pysty edes sähköautot jos lataavat julkisilla asemilla.

      • Anonyymi

        TM koeajo 11/19, Corolla Hybrid Sedan, kulutus kaupunki 4,9 ja maantie 4,7. Missä menee vain 3,5? Unelmissako vai myyjän puheissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM koeajo 11/19, Corolla Hybrid Sedan, kulutus kaupunki 4,9 ja maantie 4,7. Missä menee vain 3,5? Unelmissako vai myyjän puheissa?

        Toyotan myyntiesitteessä taataan 3.6 mutta meikä ajelee senkin alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan myyntiesitteessä taataan 3.6 mutta meikä ajelee senkin alle.

        Ajelu onkin hyvä termi, ajamistahan se ei ole. Millä sitä Rollaa muuten hinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM koeajo 11/19, Corolla Hybrid Sedan, kulutus kaupunki 4,9 ja maantie 4,7. Missä menee vain 3,5? Unelmissako vai myyjän puheissa?

        Ihan maantienopeuksilla 50-120 menee 3.5 sekalaisessa ajossa kun
        - alla on Nokian kitkat
        - ilmastointi eco asennossa
        - 98 bensaa
        - kuormana 1-2 henkilöä

        Testattu heti keväällä ja pitää 100% varmuudella paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan maantienopeuksilla 50-120 menee 3.5 sekalaisessa ajossa kun
        - alla on Nokian kitkat
        - ilmastointi eco asennossa
        - 98 bensaa
        - kuormana 1-2 henkilöä

        Testattu heti keväällä ja pitää 100% varmuudella paikkansa.

        Jollakin tien pätkällä ilman pysähdyksiä ja kylmäkäynnistyksiä myötätuuleen ehkä auton oman mittarin mukaan tuon lähelle. Edeltäjä Auris 1.8 Hybrid TS kulutti TM 60.000 km testissä keskimäärin 5,6 l/100 km. Ei ole ihan linjassa sinun väitteesi kanssa normaalista kulutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollakin tien pätkällä ilman pysähdyksiä ja kylmäkäynnistyksiä myötätuuleen ehkä auton oman mittarin mukaan tuon lähelle. Edeltäjä Auris 1.8 Hybrid TS kulutti TM 60.000 km testissä keskimäärin 5,6 l/100 km. Ei ole ihan linjassa sinun väitteesi kanssa normaalista kulutuksesta.

        Jep.edeltäjä kulutti,mutta tässä moottoria ja hybridijärjestelmää muutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.edeltäjä kulutti,mutta tässä moottoria ja hybridijärjestelmää muutettu.

        Päivän paras, 2 litran pudotus, uskotko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän paras, 2 litran pudotus, uskotko?

        Uskon. TM koeajokilutus-ja ajaminen ei ole normaalia ajamista vaan autoa revitellään äärirajoille ja ajetaan kuin viimeistä päivää. Normaali keskiverto kansalainen ei aja koko aikaa tämmi tiskissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon. TM koeajokilutus-ja ajaminen ei ole normaalia ajamista vaan autoa revitellään äärirajoille ja ajetaan kuin viimeistä päivää. Normaali keskiverto kansalainen ei aja koko aikaa tämmi tiskissä.

        Miten mukahybridillä voi revitellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mukahybridillä voi revitellä?

        Kaikki alle 20 s kiihdyttely 0-80 km/h on Terolle revittelyä ja nopeudet sen yli jo kaahaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon. TM koeajokilutus-ja ajaminen ei ole normaalia ajamista vaan autoa revitellään äärirajoille ja ajetaan kuin viimeistä päivää. Normaali keskiverto kansalainen ei aja koko aikaa tämmi tiskissä.

        Tuskin voi revittelemisestä puhun. Kun unohtaa miten sillä tulisi ajaa ja polkee kuin turbo dieseliä niin kulutus aikalailla 6,5-7l satasella.
        Pääsee sitten alle 5:n kun ajatuksen kanssa ajelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin voi revittelemisestä puhun. Kun unohtaa miten sillä tulisi ajaa ja polkee kuin turbo dieseliä niin kulutus aikalailla 6,5-7l satasella.
        Pääsee sitten alle 5:n kun ajatuksen kanssa ajelee.

        Mutta polkemallakaan ei pääse alle 12 s 0-100 km/h. Tuhnumpaa pikkuautoa ei ole kuin Yaris Hybrid.


    • Anonyymi

      Kyllä noissa koeajotuloksissa kaikkia autoja ajetaan samalla tavalla. Hybridi kuluttaa vain marginaalisedti vöhemmän, mutta onhan se vastaavasti paljon verkkaisempi. Hybridi-himmelille tulee kuitenkin hintaa aika paljon. Se ei ikinä tule kannataamaan lisäinvestointina, ei millään kulutuserolla.

      Ja kestotestissä varsinkin kulutuserot tasaantuu.. Odotan malttamattomana Toyon kestotestiä. Ne ovat hauskaa luettavaa, aina.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe