Liikkeellä tekaistu virusvaroitus

HUOMIO

Ajattelinpa varoittaa niitä, jotka eivät vielä ole uhreiksi joutuneet/puskaradiosta kuulleet sekä niitä, jotka ovat hyväuskoisia (kuten minä, tunnustan...).

Sähköpostissa kulkee kiertona virusvaroitus, joka varoittaa eräästä tiedostosta, joka on varustettu nallen kuvalla jne. Mukana on ohjeet miten "viruksen" sisältämä tiedosto etsitään ja poistetaan.

Ennen kuin ryhdytte radikaaleihin toimenpiteisiin, tsekatkaa vaikka hakukoneen kautta mistä on kyse. Siis ellette satu olemaan tietokoneneroja, jotka automaattisesti heti tietää, mikä ko. tiedosto on. Voipi selvitä, että kyseinen "nalletiedosto" on kuin onkin ihan tarpeellinen ja kuuluu koneellasi ollakin.

4

1302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • secure man

No semmosta kannattaa varoa mutta mulla on f-secure a.c.s joka hoitelee kaikki paskat!

• koodarinalle

Vittu päästää windowsin omia ohjelmia salaa nettiin! Ei palomuuri kysy mitään et päästetäänkö??

Et vitun pölläri käytä sä vain f-securea mä käytän nortonia.

• koodarinalle kirjoitti:

Vittu päästää windowsin omia ohjelmia salaa nettiin! Ei palomuuri kysy mitään et päästetäänkö??

Älä syytä F-Securea siitä, jos et osaa sitä käyttää oikein.

Sovellusten hallinnasta voit valita mitkä ohjelmat pääsevät " nettiin " ja mitkä ei.

• hohohoh
        koodarinalle kirjoitti:

nortoni se vasta perseestä on...
        mulla on e-Trust se tappaa kaikki talossa ja puutarhassa eikä vie resursseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2468
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      2250
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81