Tuolla oli ikäväpalstalla aloitus, johon varmuuden vuoksi vastaan täällä seksipalstalla, ettei se joutuisi bittiavaruuteen.
<<Läpinäkyväpaita<<
<<Sinä mies joka sanoit että laita läpinäkyvä paita päälle niin että nännit näkyisivät eikö sinua häiritsisi että muutkin miehet näkisivät? En laita koska en ole perverssi.<<
Et toki ole perverssi, mutta vaikka olisit rohkeampi, et olisi sittenkään.
On olemassa myös sellainen ilmiö, että mies haluaa esitellä toisille miehille löytöään, suloista naistaan: "Katsokaa, mitä olen saanut!" On myös päinvastainen tarve, mustasukkaisuus, tarve piilotella naistaan. Nämä tarpeet tulevat muinaisuuden perintögeeneistämme, ja ne esiintyvät miehissä hyvin erimääräisinä, miten perinnöllisyys on sattunut määräämään.
Meitä on miehiä, jotka olemme hyvin esittelynhaluisia, ja miehiä jotka haluamme sulkea naisemme haaremeihin toisten miesten katseilta. Itse olen sattunut perimään esittelynhaluiset geenit.
Ei ole ollenkaan harvinaista, jos mies toivoo vaimonsa pukeutuvan läpinäkyvään puseroon muidenkin miesten nähden. Ei ole ollenkaan harvinaista, että mies haluaa esitellä vaimonsa myös ihanat ja herttaiset sukupuolielimet paljaina. Sauna, uinti ja mökkeily ovat tähän otolliset. Aikuisviihteen kaunottaret usein avaavat kauniit elimensä. Monen miehen korkein toive on saada näyttää naisensa näin.
Eikä se ole useille naisillekaan vastenmielistä, päinvastoin. Tunnen useamman ystävällisen naisen, joka haluaa ilahduttaa näin miehiä, mutta vain sellaisia, mistä he pitävät. Naisten näyttämishalu on samojen geenien ohjaama kuin koristautuminen, meikkaus ja kauniin vaatetuksen hakeminen.
Sukupuolielimienkään näyttämistä miellyttäville miehille ei rajoita synnynnäinen haluttomuus, vaan kulttuurin tuoma pelko, että menee ehkä liian pitkälle. Oikeasti useimmat siskot nauttivat siitä, että saavat tuntea olevansa ihailtuja.
Monet, varsinkin nuoret, eivät rajoittuneen kokemuksensa takia vielä tiedä, mitä irl usein tapahtuu, Tapahtuu paljon moninaisempaa, kuin jotkut luulevat, vieläpä kauniisti ja hienostuneesti. 🌹👀
Läpinäkyväpaita
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632