TÄMMÖSTÄ SANO

Anonyymi

Somesa on tullu palion kyselyitä minun,,,trollarin ja täysurpon reisuista.. kysynki nyt että mitä sitte jos meemmä toiselle puolele SUOMIA ja halailemma sielä SUOMEN suurimmman ja kauneinman puoluheen naisia,,,,? Vaalien alla käythin halaamasa hAlsuallaki vanhoja akkoja!ei siitä kukhan kyselly!mulla on ihan vaimon lupa kannustaa ja halata puoluheen naisia,meillon senverran lapsia että se tietää että lisää tulis jos hariottelusta ois kiinnni! Tulkaa juttelemhan turuile ja toreille, näättä et halathan vauasta mumhun!mutta äläkää lähtekö kepulien kelkhan, sen tietää etteiniitä pahempia oo ko demarit!teltala saa makkaraa tai soppaa,,,vähän riippuu kuka ponsoroi. Mutta tulukaa jutulle,että pety t.perussuomalinen

3

230

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niin, on lapsellista taas. Voi jestas tätä saittia.

• Anonyymi

minä hala vain perusnaisia muuta perusuomalaisia äänesin ja ei mennyt äni hukkaan voin sanoa että kansa ei kuunelltu ja demari vallassa ja kepu pettaa nyt on suomi jo niin

• Anonyymi

Ja mitähän tuohon sanois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1490
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe