Porin miitti
Ehdotuksia
Pori Miitti
44
11114
Vastaukset
- BiXi
Olisko mahdollisesti kesällä hyvä ajan kohta, vai meneekö se liian pitkälle?
Taave taisi höpistä sillon joskus että se järjestäisi miitin kesällä.
Kattellaan nyt mitä ihmiset on mieltä.- Sarah-23
Kesä olisi oikein mukava..Esim vappu tai juhannus tapahtuma yms...semmosta...
- kilvalmer
Kyllä kesällä vois järjestää jonkinlaisen miittingin, jos vaan tulee porukkaa, odotellaan.
- Pinxu[Kittycat]
No ei sitte muuta,ku hatusta joku pvämäärä ja sitte kuuluttamaan sitä tonne chattii.Kaippa sinne jtn porukkaa tulis..Mut toi kesä vois olla ihan in..esim.kirjuris ja siit johki jos tyksii.Jazzie aikaaki vois ol,juopot pääsis rantaa ryyppää..
- Sarah-23
Olisko Vappuaatto mitää? Eli 30.4.
- Wilbo
Sarah-23 kirjoitti:
Kyllähän vappu sopii, mut silloin taitaa ol ulkona vielä pikkusen wilboista, joten jos vappun pidetään niin olisko se sit jossain sisätilois ?
- Sarah-23
Wilbo kirjoitti:
Kyllähän vappu sopii, mut silloin taitaa ol ulkona vielä pikkusen wilboista, joten jos vappun pidetään niin olisko se sit jossain sisätilois ?
Wilboista...) toi oli mahtava...hihih...joo kyl kai se jossai sisätiloiski menis varma.kerätää joku kimppa kolehti ja tilataa joku sauna jostai..??
- kilvalmer
Sarah-23 kirjoitti:
wappu olis ihan kiva aika, koittakaas levittää sanaa ja paikka pitää kans löytää :=)
- lea83
miten olis vvo saunatilat? ja ennen vappuu joko 15-16.4 tai 22-23.4 jompana kumpana päivänä tuolla vkoloppuna.
- >BiXi
Toi VVO saunatilat ei käy kun siellä on remppa, täytyy keksiä joku toinen paikka.
- Janman
Antinkadun ja Hallituskadun kulmassa on saunatila uima-altaalla. mahtuu joku 40 henk. mut kustantaa henkilöluvusta riippuen joku 200egee. Voi kuulemma laskea hintaa jos vähemmän väkee.
Ei UPM-lomakylässäkään mitään vikaa oo....
saunatila numero on oikein mutta oliko se setä Uurainen 0400-700007
- lea83
no niin nyt on paikka sitten varmistunut. eli ump lomakylä. sieltä on alustavasti varattu 8hengen mökki saunalla.päivä on sitten 23.4.
hinta on 80e. sitovat ilmoitukset viimeistään 28.3 tänne keskusteluun.- lea83
siis se hinta on koko mökistä se tietty jaetaan sitten niitten kesken ketä sinne tulee. raha tuodaan sitten sinne mökille kun saadaa varmistus että mitä se on nuppii päälle.
lea83 kirjoitti:
siis se hinta on koko mökistä se tietty jaetaan sitten niitten kesken ketä sinne tulee. raha tuodaan sitten sinne mökille kun saadaa varmistus että mitä se on nuppii päälle.
Vai tämmöstä on suunnitteilla,enkä oo mitään tienny,mut kai sitä vois sinne tullakki ;)
- Pinxu[Kittycat]
Mitenkäs te oletatte,et porukka tunkis jonnekki lomakylää???TTU ku tunnu ees tonne apsille pääsevän ominvoimin...Ja toiseksee,SIIT PITÄS VIEL MAKSAA!Luulempa ettei oo kansalla pilattu sitä miittii..*armotont mutinaa*
- kilvalmer
Oot kyl oikees ei lomakylä ole hyvä paikka, ei taida porukkaa kiinnostaa sellanen paikka, tarvii keksii jotain muuta. Joku rafla olis suositumpi paikka.
- lea83
laittakaa tän viestin alle ne sitovat ilmoittautumiset niin pysytään perässä et paljon tulee porukkaa. ja sellasii viestejä että niistä tosiaan tietää että on tulossa.
- Wilbo
Juh mukana ollaan...........
- Sarah-23
Jyy yh..Mukana ollaan :)
- >BiXi
Mukana oon kans... ja sitä porukkaa lisää vaan!!
Mite toi kesän miitti sitten? Olisko se kirjuris?
Jazzie aikan? Eli heinäkuus. - kilvalmer
ollaan mukana
- kirsi-69
tottakai
ei riitoi - kilvalmer
kilvalmer kirjoitti:
ollaan mukana
tai jos tulee porukkaa niin katotaan, ei tää ole sitova ilmoittautuminen
- kirsi-69
kirsi-69 kirjoitti:
tottakai
ei riitoituloss ajo kovaa vauhtii ja ajois sitte päätätte
- CaPe
meikä mukana varmasti
- Unique
Ja meikä varmasti messissä niinkuin CaPe:kin
- Uni.que
CaPe kirjoitti:
meikä mukana varmasti
Ja jos CaPe ni kyl sit määki!!! Eli varmasti mukana!!!
- kulkurityty
jepjep..mukana ollaa...
- kirsi-69
kirsi-69 kirjoitti:
tottakai
ei riitoiei taidakkaa onnata
sorry
eli ,mut saa laskuista ottaa pois - lotus-eater
Mukana ollaan =)
- Pinxu[Kittycat]
Meitsi o mege.
- kulkurityty
tuli esteitä tolle päivälle/illalle..että en pääsekkään miittiin....
- lotus-eater
Mul tuli ilmoittaumisen jälkeen peruuttamaton meno...eli en pääse tulemaan...
- kilvalmer
kilvalmer kirjoitti:
tai jos tulee porukkaa niin katotaan, ei tää ole sitova ilmoittautuminen
Ei sovi 23.4, eli en tule
- BiXi
>BiXi kirjoitti:
Mukana oon kans... ja sitä porukkaa lisää vaan!!
Mite toi kesän miitti sitten? Olisko se kirjuris?
Jazzie aikan? Eli heinäkuus.Ei se nyt sitten onnistukaan.. eli en ole lähdössä, olen pahoillani.
- Sarah-23
Sarah-23 kirjoitti:
Jyy yh..Mukana ollaan :)
Myö en pääs ku bixelikää ei lähe...
- Daved
Että silt pohjaa :P
- Sarah-23
Sarah-23 kirjoitti:
Myö en pääs ku bixelikää ei lähe...
Joo..ohan mulla toi wilbotys työssä mukana niin eiköhän se siitä:) että etää mukana
WolfsRain kirjoitti:
Joo mää oon tulossa kyllä.Toivon mukaan sitä porukkaa sit tulee.
Olisi ollut ihanaa tulla mukaan,mutta enpä taida tulla paikalle....ehkä sitten joku toinen kerta..
- Mä vaan
kulkurityty kirjoitti:
tuli esteitä tolle päivälle/illalle..että en pääsekkään miittiin....
Olen 24-vuotias.Onko täällä ketään 23-29vuotiaita nuoria naisia jotka asuisi Porissa? Mä haluisin Kirjekaverin/mailikaverin/ystävän susta!
- samantha75
Janman kirjoitti:
voin tulla silloin.
[email protected]moi!
sulla on kiva nimimerkki ja profili !
ooko mistä päin?
- lea83
ei tarpeeks porukkaa joten homma laitetaan seis. perun ton mökin huomenna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984