Se on väärin yhtä kohtaan,

Anonyymi

Mu ai v*ittu mä toivn, et te erootte. Noin, nyt se on sanottu. Onko hauskaa leikkiä muiden tunteilla?

9

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oo leikkinyt koskaan.
      Ja onhan se ollut mielessä itselläkin useita kertoja.
      Mutta ei se ole niin yksinkertaista aina.
      Silti tunteet voi kasvaa siihen ihastukseen suuremmiksi koko ajan.

    • Anonyymi

      En koskaan leikkinyt, en vaan voinut sitoutua!

    • Anonyymi

      Kerro miksi pidät edelleen salaista yhteyttä ja leikit sen kanssa? Toki tiedän että toivot eroamme. Mutta katsos kun kertonutkaan totuutta asiasta ja jotui liemeen. Itse aiheutti tämän niksi sitä eroa ei ottaa. Minä annoin reilun tavan päättää. Se miksi valitsi näin en tiedä. Mutta nyt kyllä kehoitan sinua lopettamaan tuon leikin sen kanssa. Tiedän ettei ole sinulle ilmoittanut asiasta oikein ja jatkaa kanssasi salaa. Älä usko mitä se kertoo. Soita mulle kysy mitä se sinusta on kertonut. Väärin se toimii tiedän. Mutta itse sinä siihen leikkiin ryhdyt. Koita lopettaa varatun kiusaaminen. Et saa mitään eikä tuollaisen leikin jälkeen sinulle jää mitään. Kai ymmärrät että maineesi vain pahenee. Meillä on yhteisiä tuttuja joten kehoitan joko lopettamaan leikin tai soitat minulle. Itse sinä tämän päätät. Toivoa voi vaikka mitä mutta et tule saamaan sitä mitä haet.

      • Anonyymi

        Mikset sinä olisi fiksu ja kertoisi petetylle osapuolelle? Se olisi ainoa oikea teko kun tuo varatun nussija ei tule koskaan sitä lopettamaan...


    • Anonyymi

      On olemassa suhteita, joissa ihminen on naimissa toisen kanssa ja rakastaa toista. Et voi aiheuttaa harmia toisen avioliitossa. Hän on päättänyt olla siinä, joten sitä kunnioitetaan.

    • Anonyymi

      Onko tottakaan. Anonyymit salasuhteessa. Olisiko viisasta tavata silmätysten ja puhua asiat selväksi. Onko avioliittokin solmittu anonyymeinä. Jos suhteet on todellisessa elämässä ymmärrän paremmin. Oletko mies viestiä laittanut?

    • Anonyymi

      8.59 viesti on huonosti kirjoitettu. Sen voi ymmärtää miltä suunnalta tahansa. Voiko nykyaikana edes salasuhteita pitää?

    • Anonyymi

      Viestin voisi kuvitella tietylle henkilölle. Maine on pilattu hänestä riippumattomista syistä. Mahtaako vieläkään aviopuolisoita tuntea tai edes tietää!

      • Anonyymi

        Joku kolmas pyörä joka ei tunne morsianta eikä sulhasta??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe