Ketkä artistit osaavat viheltää parhaiten ?
Tapani Kansa on aika virtuoosimainen viheltäjä ainakin.
Parhaat viheltäjät ?
13
3375
Vastaukset
- Hyrisijä
että Tapani Kansa on aikamoinen viheltäjä. :)
- ?????
Joo Kansa viheltää autolla tosi lujaa ainakin.
????? kirjoitti:
Joo Kansa viheltää autolla tosi lujaa ainakin.
HÖH! Äläpäs taas lähde aiheesta hakoteille.
Tapsa ON hyvä viheltämään.
Myös Kai Lind on taitava viheltäjä.
- silke
jari sillanpää
- Wheel
kyssärin voisi esittää niin, että kuka näistä viheltäjistä osaa myös laulaa?
- Anonyymi
Ylen uutiset 11.7.2018 maailman paras viheltäjä Jukka Parkkinen, JP Whistler
Kouvolan Sanomat kirjoitti 17.6.2018 Jukka Parkkinen vihellyksen maailmanmestari
Ruutu.fi haastattelu 12.10.2016 vihellyksen mestari JP Whistler, Jukka Parkkinen
Nelosen TV ohjelma Tähän aikaan ensivuonna dokumentoinut Jukka Parkkisen vihellyksen maailman ennätys 25:42 - Anonyymi
Pakilan Satakieli eli Erkki Junkkarinen
- Anonyymi
...sekä Kai Lind:)
50/60 luvulla Junkkarinen tai Lind oli studiossa jos viheltelyä tarvittiin.
- Anonyymi
Joo... Joku viheltää poliiseille , joku naisille. Se romanttinen ero?
- Anonyymi
Irma Vehmaskoski on mainio viheltäjä tosi hyvä 👍
- Anonyymi
Luultavasti kreivi Lingren.
- Anonyymi
Jamppa oulusta.
- Anonyymi
Mika Sundqvist ja länsinaapurista Per Gessle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026