En etsi häntä

Anonyymi

Jonka kanssa voin elää. Etsin häntä jota ilman en voi elää.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa etsit itseäsi.

      • Anonyymi

        Juuri noinhan se menee, olet oman elämäsi tärkein henkilö.


    • Anonyymi

      Löysin hänet, jota ilman en halua elää, mutta hän ei löytänyt minua.

      • Anonyymi

        Minäkin. Täytynee luovuttaa ja eksyä irl palstalta haaveilemasta.


      • Anonyymi

        Luulin löytäneeni sinut, mutta en vaan vieläkään voi uskoa et olisit oikeasti täällä. On aina ollut sen verran vilkas mielikuvitus, että oon alkanut uskoa että olen vaan kuvitellut kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin löytäneeni sinut, mutta en vaan vieläkään voi uskoa et olisit oikeasti täällä. On aina ollut sen verran vilkas mielikuvitus, että oon alkanut uskoa että olen vaan kuvitellut kaiken.

        Tosielämässäkö et osaa pitää yhteyttä vai minkä vuoksi täällä?


      • Anonyymi

        Olen kyllä tutustunut häneen tosielämässä ja ihastuin häneen. Nyt ei oo nähty vähään aikaan ja kun kävin täällä palstalla lueskelemassa luulin tunnistavani hänet täältä, mutta luultavasti erehdyin. Vaikea ottaa yhteyttä tosielämässä, kun ei kuitenkaan niin hyvin tunneta enkä tiedä yhtään hänen tunteistaan minua kohtaan. Pelkään ettei hän tunnekaan samoin.


    • Anonyymi

      Alan etsimään kahvia. Hyvää kahvittelua teillekin.

    • Anonyymi

      Sama aloitus oli joskus aikoja sitten, jäänyt mieleen. Joku on kohdannut sielunystävän.
      -kaasuvalo-

    • Anonyymi

      Tältä palstalta voi ainoastaan löytää miten masturboidaan jonkun halvatun koiran kanssa. Kokeile löytää yhteys IRL.

    • Anonyymi

      Noinhan se ihanne-elämässä menee, mutta etenkin vanhempana kun valinnan mahdollisuuksia on vähemmän niin silloin hyvä valinta voi olla löytää ihminen, jonka kanssa voi elää, sillä ihan kaikkien kanssa ei voi edes elää, siksi erotaankin.

    • Anonyymi

      Kaipaan miestä, joka saa rauhattoman sydämeni vieressään rauhoittumaan ja tuntemaan lämpöä ja palavaa intohimoa.

    • Anonyymi

      Etsin ystävää ihmistä, oikeamielistä, rehellisellä sydämellä.
      Tuulessa, viimassa taipunut, mutta ei katkennut.
      Oman elämänsä sankari, kokenut, kestävä, haavoittunut.
      Selvinnyt, noussut jaloilleen menneestä koetusta.
      Ne silmät tutkivat, terveet kykenevän havaitsemaan surun suuren.
      Vahvat hartiat ja pitkät lämpöiset kädet nostamaan valoon.
      Sanat lohduttavat sanat oikeat.
      Hänelle sydämeni rikki revitty aukeaisi.

      • Anonyymi

        Olet ihana. Olen aina jossain olemassa sinulle jos haluat. Mutta jos satutat menen pois ja tiedän ettet pidä siitä itse. Älä tee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana. Olen aina jossain olemassa sinulle jos haluat. Mutta jos satutat menen pois ja tiedän ettet pidä siitä itse. Älä tee niin.

        En halua että, olet olemassa jossain etäällä minulle.
        Et löydä minua nyt, koska olen pysähtynyt paikalleni ja elän vain itselleni.
        Mutta jos on tarkoitettu tässä elämässä:
        Näet minut jossain hetken ajan verran, ja kun katsot silmiini näet sieltä kaiken!
        En ole valmis kohtaamaan vielä, tarvitsen aikaa johonkin määräämättömän ajan. Kun valkea lumi peittää maan pinnan tai kun pakkasen purema lumi sulaa pois, lämpö ja auringonpaiste ehtii.
        Miksi satuttaisin vierasta jos et sinäkään tee niin minulle.
        Tunnistat minut: Surullisista silmistä, väkinäisestä ilosta joskus harvoin ilo tarttuu ja soi kuin puro. Kohtaamiseen ei kuulu viina huuruiset sanat eikä tupakan löyhkä ei huono käytös.
        Ja julkisella paikalla tapaamme toisemme.
        Etkä sinä ole menneisyys van tuleva.


      • Anonyymi

        Voi luoja oikeesti. Kirjoitat ihanasti, vaikka väität aina muuta. Ihan sama tarkoitatko vai et mutta ihanasti kirjoitat. Ja jotain tarkoitatkin tiedän sen. Olet rakas vaikken sinua aina ymmärrä tai tekemisiäsi hyväksy. Mutta oot mikä oot, jotenkin kuitenkin ymmärrän kun en yritä ymmärtää, jos tajuat. Tällä ukkossäällä mulle tulee susta mieleen pallosalama.


    • Anonyymi

      Vastasit: Mutta oot mikä oot, jotenkin kuitenkin ymmärrän kun en yritä ymmärtää, jos tajuat. Tällä ukkossäällä mulle tulee susta mieleen pallosalama.
      Tarkoitin kirjoituksilla vierasta miestä, tuntematonta miestä -
      häntä jota en ole tavannut tässä elämässäni aiemmin.
      Tarkoitin aikaa joka olisi enemmän oikea kohtaamiselle.
      Tarkoitin miestä, jolla silmät havaitsee ja näkee syvemmälle suoraan sydämeen.
      Tarkoitan miestä jolla on älyä, rohkeutta riittävästi lähestyä ystävänä.
      Miestä joka on tervejärkinen, aikaansaava ja toista ihmistä arvostava.
      Menneisyyden olen jättänyt, entiset suhteet vähäiset ovat saaneet päätöksen.
      Mitään kaipausta menneisyyteen ei ole, koska muutamat kohtaamiset eivät johtaneet mihinkään hyvään tai kestävään.
      En voi tietää tulevaa, mitä on määrätty tapahtuvan elämässä tässä.
      En etsi ketään en liioin kaipaa ketään, koska kuinka kaivata tuntematonta ihmistä, josta ei koskaan tuttua, läheistä ihmistä tullut.
      Tarvitsen silti jonkun, joka puhuisi minulle ja joka sanoisi ne oikeat sanat.
      En ole valmis suhteeseen ehkä en enään saa kokea sellaista.
      En suostu elämän mittaiseen helvettiin, tyhjillä sanoilla kuorutettuun teeskenneltyyn suhteeseen, jonka kantokyky on epävarma.
      Voin aloittaa aina uudestaan, vaikka se on voimavarojen koetus.
      Kaikkea ei tarvitse hyväksyä ei ymmärtää. Jokainen olemme erilaisia ihmisiä
      ja eri tavalla ajattelevia. Virheitä, erehdyksiä, tekoja < jotka määrittelevät meidät.
      Elämä on lyhyt eläkäämme se, niin hyvin ja viisaasti kuin se on mahdollista.
      Että omaisilla ja läheisillä ihmisillä olisi jotain hyvää muisteltavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe