Olemme siisti terve pari. Olisi mukava löytää n 45-55v terve vapaa mies silloin tällöin petipuuhiin, mutta myös seuraksi uudeltamaalta. Ei homoilua, vain rouvalle hyvää...
Löytyykö miestä parille seksiin
9
133
Vastaukset
Moi. Mä tulisin mielelläni. Laita vaikka sähköpostia ni jutellaan lisää. [email protected]
- Anonyymi
kyllä onnistuu Pirkanmaalla
- Anonyymi
Moi, kuulostaa kivalta! Täällä m50 ekaa kertaa asialla. Onko teillä kokemusta ja miten eteenpäin tästä?
- Anonyymi
On kokemusta. Kertakokeilijaa emme etsi... eikä ukkomiehiä, niiden kanssa on älyttömän vaikea sopia tapaamisia.... aina tulee joku yllätys, ettei pääsekään.
- Anonyymi
Okei!
Osaatko muuten sinä tai mahdollinen tuleva toinen mies ennustaa mikä jää kertakokeiluksi ja mikä jatkuu pitemmän aikaa? Aika vaikealta tuntuu tuollainen.
Ja sitten taas tuon kumppanin näkökulmasta sinäkin taidat olla ukkomies tjsp, joten omien sanojesi mukaan vaikea sopia tapaamisia ja aina tulee yllätyksiä.
Mutta teidän ehdoilla siis mennään ja olisi ollut kiva antaa mahdollisuus. Toivottavasti löydätte hakemaanne!
- Anonyymi
Uusimaa,mies , hoidettu kroppa ja sinkku.
- Anonyymi
Ei auta jos lärvi ei miellytä
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881815Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781547Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171340- 100925
- 51899
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732