Nanna ja Espanjan tuliainen nähty käsikkäin ...Ero taitaa tulla...
Nanna ja salarakas Heksingissä käsikkäin
12
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä tapauksessa kyseessä on tuliaislelu ja matkamuisto vaimolle ja miehelle. :-O
- Anonyymi
Just nii, taitaa olla pikemminkin avioliiton pelastaja... ;)
- Anonyymi
Mistäpä sitä koskaan tietää muiden elämästä. Emme ole täällä tuomitsemassa ketään.
- Anonyymi
mäki toivon myös etteivät ny eroais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpä sitä koskaan tietää muiden elämästä. Emme ole täällä tuomitsemassa ketään.
Mitä paskaa?
Meillä on täysi oikeus ja velvollisuus tuomita
täällä kaikki mahdolliset ja mahdottomat julkimot.
Ja niin me totta munassa teemmekin
- Anonyymi
Niillä voi olla vapaa suhde
- Anonyymi
Minun mielestä tässä ny on vaan kyse suomalaisesta vieraanvaraisuudesta ja ystävyydestä toisen kulttuurin edustajaa kohtaan. Maailmalla tällainen toiminta on jo ihan normaalia arkipäivää. Nanushka antaa naamapesun ja Jermushka hoitaa kohteliaana isäntänä pampun kiiltäväksi. Myöhemmin on kiva käyvä kaupungilla virkistäytymässä nähtävyyksiä katsellen. Jermushkan brändi nyt ei tietenkään salli tollaista julkista näyttäytymistä, mutta en kyllä mitään ongelmaa tässä näe, erosta nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Maahantunkeutujia on ymmärettävä.
- Anonyymi
Kohta on Martinan kanssa leiri Espanjassa .
- Anonyymi
Siis missä on nähty?
Mikäs paikka tää ”Heksinki”on?
Itse uutinen on helppo uskoa.
Kuka nyt jaksaa ikääntyvän narkin kanssa koko ajan leikkiä kotia ja onellista parisuhdetta? - Anonyymi
Vai olisiko kirajamyynnin edistämistemppu?
- Anonyymi
Matti Nykäsen sanoin: Ei ole olemassa hyvää julkisuutta, tai huonoa julkisuutta, on vain julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998