Nanna ja Espanjan tuliainen nähty käsikkäin ...Ero taitaa tulla...
Nanna ja salarakas Heksingissä käsikkäin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä tapauksessa kyseessä on tuliaislelu ja matkamuisto vaimolle ja miehelle. :-O
- Anonyymi
Just nii, taitaa olla pikemminkin avioliiton pelastaja... ;)
- Anonyymi
Mistäpä sitä koskaan tietää muiden elämästä. Emme ole täällä tuomitsemassa ketään.
- Anonyymi
mäki toivon myös etteivät ny eroais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpä sitä koskaan tietää muiden elämästä. Emme ole täällä tuomitsemassa ketään.
Mitä paskaa?
Meillä on täysi oikeus ja velvollisuus tuomita
täällä kaikki mahdolliset ja mahdottomat julkimot.
Ja niin me totta munassa teemmekin
- Anonyymi
Niillä voi olla vapaa suhde
- Anonyymi
Minun mielestä tässä ny on vaan kyse suomalaisesta vieraanvaraisuudesta ja ystävyydestä toisen kulttuurin edustajaa kohtaan. Maailmalla tällainen toiminta on jo ihan normaalia arkipäivää. Nanushka antaa naamapesun ja Jermushka hoitaa kohteliaana isäntänä pampun kiiltäväksi. Myöhemmin on kiva käyvä kaupungilla virkistäytymässä nähtävyyksiä katsellen. Jermushkan brändi nyt ei tietenkään salli tollaista julkista näyttäytymistä, mutta en kyllä mitään ongelmaa tässä näe, erosta nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Maahantunkeutujia on ymmärettävä.
- Anonyymi
Kohta on Martinan kanssa leiri Espanjassa .
- Anonyymi
Siis missä on nähty?
Mikäs paikka tää ”Heksinki”on?
Itse uutinen on helppo uskoa.
Kuka nyt jaksaa ikääntyvän narkin kanssa koko ajan leikkiä kotia ja onellista parisuhdetta? - Anonyymi
Vai olisiko kirajamyynnin edistämistemppu?
- Anonyymi
Matti Nykäsen sanoin: Ei ole olemassa hyvää julkisuutta, tai huonoa julkisuutta, on vain julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762