Olen siis 14 vuotias tyttö ja käyn kasiluokkaa. Murrosikäni alkoi 10 vuotiaana, alapäähän alkoi kasvaa karvaa, samoin kainaloihin. Valkovuotoakin alkoi tulla neljä vuotta sitten ja rinnatkin alkoi kasvaa (nykyään kauheat meloonit jotka ei mahdu minnekään) Olin siis todella aikaisin kehittyvä. Tuntuu että kaikki murrosiän muutokset tapahtuivat jo aikaa sitten, mutta kuukautisia ei vaan näy. Mistä tää vois johtua? En siis odota missään nimessä, enkä haluaisikaan että alkaisivat. Onko mulla joku erikoinen ominaisuus? Lapsia en aio koskaan hankkia niin menkat olisivat ihan turhat.
Sanon vielä tällaisen random faktan, että mulla on vatsa ihan sairaan kipeä monta kertaa viikossa, niin etten pysty olemaan. Sattuu. Vaan. Niin. Perkeleesti.
Kuukautisia ei ole
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262