Minulla on toimistossani laajakaista.Asuntoni on 500 m päässä ja välissä on kaksi tietä joten kaapelinveto ei onnistu.Haluaisin laajakaistan myös kotiini.Asun taajaman ulkopuolella.Kuka tietäisi millaisilla laitteilla yhteys onnistuisi?Pitäisi olla niin tehokkaat että varmasti toimisi myös vesisateella.
Expertit kertokaa
4
924
Vastaukset
Yksinkertaisinta on hankkia toinen liittymä. Jos kohteiden välillä on suora näköyhteys, voi jonkinlainen WLAN-ratkaisukin toimia. Tosin luotettavuuden hinta voi nousta korkeaksi.
- Haluan kotiin
2megan yhteys maksaa lähes 50 e.Kannattaa ottaa laitteet omaksi niin ne kuolettaa muutamassa vuodessa.12*50=600e.Rakentaa vaikka lähiverkon niin tututkin saa käyttää sitä.
- wlan
vois toimia, mut ei oo 100% varmaa. Suuntaavalla menee kyllä 500 metriä, jos ei ole pahempia esteitä. Jos jollain tutulla olis vermeet, ni voisit kokeilla. Olis mielenkiintosta kuulla tuloksista.
- Piru
Onnistuu ihan kilsojenkin yhteydet. Tähtäät vaan toimiston ikkunasta himaas sen antennin.
Suuntaavat maksaa hiukka enemmän kun tavisantennit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217