¨Mikä on teidän mielestä se yksinkertaisesti PARAS anime/manga-sarja ? Toki jos tulee liian suuria mietinnänvaikeuksia, niin voi sanoa Parhaat, mut kuitenkin...
Teidän vuoronne, olkaa hyvä ^__^
PARAS Anime/Manga-sarja ?
31
2649
Vastaukset
- Mitsuki
parhaat animet: Inuyasha ja FMWS
paras manga: Detective Conan - Sayo^^
Inuyasha on paras(anime tai manga, kumpi vaan).
- Hotaru
No, parhaat animet: Fruits Basket, Sailor Moon, Ranma 1/2.
Parhaat mangat: Ranma 1/2 ja Fruits Basket. - murokeksi, plaa plaa...
Anime: full metal panic, Gundam SEED destiny, FMP fumoffu, AIR, ...
Manga: Fruits Basket, Fushigi Yugi, Gravitation, Conan... Näihin kysymyksiin on aina niin vaikea vastata... Lista vaihtuu vähän väliä kun hyviä anime/manga-sarjoja on hillittömästi...
No, ehkä tämän hetken parhaimpia (en osaa sanoa parasta...) ovat FMP ja fumoffu, Mahoromatic, Azumanga Daioh, Chobits, Fruits Basket, DearS, Ai yori aoshi, NGE, Hellsing... jotain muuta... kai ne animet jotka mulla on koneella...! ^^ Parhaimmat on DVD:nä...
Mangana ehkäpä Mahou Sensei Negima, Ai yori aoshi, Azumanga Daioh, FMP, DearS, Meitantei Conan, Fruits Basket, Ai Love you, SGT frog, Mahoromatic, Hellsing...
Aika paljon samoja sarjoja kun animessa... Manga ja animevarastoni painottuu enimmäkseen komedia/action/romance puoleen. Kyllä tässä ajan myötä tulen löytämään entistä parempiakin sarjoja! ^^- Umi*
Siis lista vaihtuu aina vähän väliä, niinkuin varmaan monella muullakin, mutta. kööh.. Mä ylitän itteni, sanon vaan yhden sarjan kustakin. :D
Paras anime sarja: The Vision Of Escaflowne
Paras manga sarja: The Vision Of Escaflowne, (Hain eilen viisi pokkaria postista, mutta jo rakastuin niihin, miten joku osaa tehä jonkun sarjan niin mulle. O__o; - Pieni Päiväuni
Paras mangasarja on Salapoliisi Conan.
- black...rose
Shoujo Kakumei Utena :) Se on vaan niin jotain ihan muuta, en osaa muuten sitä kehua. Aivan ihana =D
- Tinttamarei
Sailor moon tietysti se on niin paras!!
Mine katson sitä mielelläni ja se on ehdoton lemppari.. ennen oli taikasoturit - vegeta-fan
mun suosikki animet on täll hetkel Dragonball z
Nagareboshi Gin ja Sailor moon...
oon kyll kattonu muitaki animeja mut ei ne ollu mun makuun...... XD
suosikki mangani on ehdottomasti Dragonball
muita mangoja en lue...Joensuus on huono manga valikoima... X(- Sweti
minen lempianime on ehkäää... Henkien kätkemä, Lady Lady,Candy Candy tai Yu-Gi-Oh! empä tierä..
suosikki manga taas on DNangel tai negima! ^^
- Me-chan (ent. Tsukasa)
tällä hetkellä ihkutan full moon wo sagashitea... vaikka anime onkin osin kakaramainen ja manga vähän seko... (mutta Takuto on vaan niin söpö ja hänen takiaankin sarjaa seuraankin ^^)
toinen lempparini on cowboy bebop. mahtava sarja, vaikka meinasinkin pudota kärryiltä useaan otteeseen. - Rei-san
Nooeh... Lista vaihtelee kooko ajan mutta tässä on tämän hetkiset suosikit!
Manga: Chobits, Tsubasa, Tokyo Mew Mew, Ranma½, Naruto... (Eih tuu enempiä mieleen ^^')
Anime: Inuyasha, Tokyo Mew Mew, Princes Tutu...
P.S Älkööt immeiset välittäkö miun kiijotus virheistä ^^'- hiljainen89
minä katson vain animeita. Ja en tiedä miten eksyin näihin sarjoihin. XD
Anime: Pokemon,Digimon,Duel Master,Transformers Energon ja Beyblade.Leffoissa on Henkien kätkemä.
- Spiku
Pahan laitoit. Paljon niitä on. Itse tällä hetkellä parhaana animena pidän lähes kaikkea jota saan käsiini. Viimeisimpänä katsellut Chrno Crusaden (hyvä oli, suositus). Mangaa..nooh, Battle Angel Alitan jatkosarjaa aloin juuri lukemaan. Alita taitaa olla ikuinen fanituksen kohde.
Millään tapaa en kyllä koske suomenkielisiin versioihin. Animen kuuluu olla alkuperäisellä äänellä ja englanninkielisellä tekstillä (dubbauksia EI hyväksytä \o/), mangan mieluiten alkuperäisessä lukumuodossa englanninkielisellä tekstillä. - MiraMorgan
Gensomaden Saiyuki ja kaikki muut sen sisar sarjat. Sitä ei voita mikään =D
Monia muita todella taidokkaita ovat sitten Wolfs Rain, Samurai Champloo, PeaceMaker ym muut monet ikuiset kestosuosikit. - kiseki
naruto ja fullmetal alchemist ovat parhaita animesarjoja. manga... no naruto^^ inhoilen fruits basketia (en edes tiiä miten kirjotetaan), oh my goddessia, dearsia ja kaikkia sarjoja jotka keskittyy liikaa ihmissuhteisiin. kerroin nuokin mitä inhoan, kun se on mun mielestä myös aika oleellista^^
- Botan
yu yu hakusho on mun mielestäni paras anime ja manga
- Viiivi
No mun suosikki anime ja manga on DragoballZ... Se on paras!
- dsdf
Fushigi Yuugi
- siili14123
One Piece ja FullMetal Alchemist ♥
- Eva 4ever
Evangelion-sarja. Erityisesti uusin Eva 3.0 leffa. :3
- StalkkarinKohde
Suosikkit jotka ovat olleet jo pitkän pitkää aikaa kanssani melkein alusta alkaen.
Hellsing ultimate ja Vassalord
Piste. - SZS.
Sayonara zetsubou sensei. VARSINKIN jos jaksat lukea loppuun asti. Eeppinen päätös!
- Kohtalotoveri
Niin minäkin! Rakastan SZS-mangaa, vaikka jutut menee välillä aika pimeeks :D Mutta kunhan vaan saatas kokonaan enkuksi niin kaikki ois hyvin :3
- mmm3
Anime: Hetalia
Manga:Fushigi Yuugi - unholder
Anime: Hajime no ippo - One piece - Nana
Manga: One piece - こんにちわ
Boku no Pico:
Eräs 2000-luvun ikonisoivimmista televisiosarjoista, japanilainen animaatiosarja
Boku no Pico. Sarja käsittelee erittäin herkällä tavalla puberteetin kynnyksellä seksuaalikysymysten kanssa kamppailevien poikien ongelmia, ja on kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu - monilla keskustelupalstoilla sitä suositellaan välittömästi jonkun etsiessä laadukasta katsottavaa. - myös kakkoskausi
K-On!
- Velma
Manga: Yotsuba ja Chi's Sweet Home
Anime: en katso animea ollenkaan - asdf93
Hunter x Hunter (2011) on paras anime.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768