PARAS Anime/Manga-sarja ?

--.,.-;:_,-',

¨Mikä on teidän mielestä se yksinkertaisesti PARAS anime/manga-sarja ? Toki jos tulee liian suuria mietinnänvaikeuksia, niin voi sanoa Parhaat, mut kuitenkin...
Teidän vuoronne, olkaa hyvä ^__^

31

2584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitsuki

      parhaat animet: Inuyasha ja FMWS
      paras manga: Detective Conan

    • Sayo^^

      Inuyasha on paras(anime tai manga, kumpi vaan).

    • Hotaru

      No, parhaat animet: Fruits Basket, Sailor Moon, Ranma 1/2.

      Parhaat mangat: Ranma 1/2 ja Fruits Basket.

    • murokeksi, plaa plaa...

      Anime: full metal panic, Gundam SEED destiny, FMP fumoffu, AIR, ...

      Manga: Fruits Basket, Fushigi Yugi, Gravitation, Conan...

    • Näihin kysymyksiin on aina niin vaikea vastata... Lista vaihtuu vähän väliä kun hyviä anime/manga-sarjoja on hillittömästi...

      No, ehkä tämän hetken parhaimpia (en osaa sanoa parasta...) ovat FMP ja fumoffu, Mahoromatic, Azumanga Daioh, Chobits, Fruits Basket, DearS, Ai yori aoshi, NGE, Hellsing... jotain muuta... kai ne animet jotka mulla on koneella...! ^^ Parhaimmat on DVD:nä...

      Mangana ehkäpä Mahou Sensei Negima, Ai yori aoshi, Azumanga Daioh, FMP, DearS, Meitantei Conan, Fruits Basket, Ai Love you, SGT frog, Mahoromatic, Hellsing...
      Aika paljon samoja sarjoja kun animessa... Manga ja animevarastoni painottuu enimmäkseen komedia/action/romance puoleen. Kyllä tässä ajan myötä tulen löytämään entistä parempiakin sarjoja! ^^

    • Umi*

      Siis lista vaihtuu aina vähän väliä, niinkuin varmaan monella muullakin, mutta. kööh.. Mä ylitän itteni, sanon vaan yhden sarjan kustakin. :D

      Paras anime sarja: The Vision Of Escaflowne

      Paras manga sarja: The Vision Of Escaflowne, (Hain eilen viisi pokkaria postista, mutta jo rakastuin niihin, miten joku osaa tehä jonkun sarjan niin mulle. O__o;

    • Pieni Päiväuni

      Paras mangasarja on Salapoliisi Conan.

    • black...rose

      Shoujo Kakumei Utena :) Se on vaan niin jotain ihan muuta, en osaa muuten sitä kehua. Aivan ihana =D

    • Tinttamarei

      Sailor moon tietysti se on niin paras!!
      Mine katson sitä mielelläni ja se on ehdoton lemppari.. ennen oli taikasoturit

    • vegeta-fan

      mun suosikki animet on täll hetkel Dragonball z
      Nagareboshi Gin ja Sailor moon...
      oon kyll kattonu muitaki animeja mut ei ne ollu mun makuun...... XD

      suosikki mangani on ehdottomasti Dragonball
      muita mangoja en lue...Joensuus on huono manga valikoima... X(

      • Sweti

        minen lempianime on ehkäää... Henkien kätkemä, Lady Lady,Candy Candy tai Yu-Gi-Oh! empä tierä..

        suosikki manga taas on DNangel tai negima! ^^


    • Me-chan (ent. Tsukasa)

      tällä hetkellä ihkutan full moon wo sagashitea... vaikka anime onkin osin kakaramainen ja manga vähän seko... (mutta Takuto on vaan niin söpö ja hänen takiaankin sarjaa seuraankin ^^)

      toinen lempparini on cowboy bebop. mahtava sarja, vaikka meinasinkin pudota kärryiltä useaan otteeseen.

    • Rei-san

      Nooeh... Lista vaihtelee kooko ajan mutta tässä on tämän hetkiset suosikit!

      Manga: Chobits, Tsubasa, Tokyo Mew Mew, Ranma½, Naruto... (Eih tuu enempiä mieleen ^^')

      Anime: Inuyasha, Tokyo Mew Mew, Princes Tutu...

      P.S Älkööt immeiset välittäkö miun kiijotus virheistä ^^'

      • hiljainen89

        minä katson vain animeita. Ja en tiedä miten eksyin näihin sarjoihin. XD

        Anime: Pokemon,Digimon,Duel Master,Transformers Energon ja Beyblade.Leffoissa on Henkien kätkemä.


    • Spiku

      Pahan laitoit. Paljon niitä on. Itse tällä hetkellä parhaana animena pidän lähes kaikkea jota saan käsiini. Viimeisimpänä katsellut Chrno Crusaden (hyvä oli, suositus). Mangaa..nooh, Battle Angel Alitan jatkosarjaa aloin juuri lukemaan. Alita taitaa olla ikuinen fanituksen kohde.
      Millään tapaa en kyllä koske suomenkielisiin versioihin. Animen kuuluu olla alkuperäisellä äänellä ja englanninkielisellä tekstillä (dubbauksia EI hyväksytä \o/), mangan mieluiten alkuperäisessä lukumuodossa englanninkielisellä tekstillä.

    • MiraMorgan

      Gensomaden Saiyuki ja kaikki muut sen sisar sarjat. Sitä ei voita mikään =D
      Monia muita todella taidokkaita ovat sitten Wolfs Rain, Samurai Champloo, PeaceMaker ym muut monet ikuiset kestosuosikit.

    • kiseki

      naruto ja fullmetal alchemist ovat parhaita animesarjoja. manga... no naruto^^ inhoilen fruits basketia (en edes tiiä miten kirjotetaan), oh my goddessia, dearsia ja kaikkia sarjoja jotka keskittyy liikaa ihmissuhteisiin. kerroin nuokin mitä inhoan, kun se on mun mielestä myös aika oleellista^^

    • Botan

      yu yu hakusho on mun mielestäni paras anime ja manga

    • Viiivi

      No mun suosikki anime ja manga on DragoballZ... Se on paras!

    • dsdf

      Fushigi Yuugi

    • siili14123

      One Piece ja FullMetal Alchemist ♥

    • Eva 4ever

      Evangelion-sarja. Erityisesti uusin Eva 3.0 leffa. :3

    • StalkkarinKohde

      Suosikkit jotka ovat olleet jo pitkän pitkää aikaa kanssani melkein alusta alkaen.

      Hellsing ultimate ja Vassalord

      Piste.

    • SZS.

      Sayonara zetsubou sensei. VARSINKIN jos jaksat lukea loppuun asti. Eeppinen päätös!

      • Kohtalotoveri

        Niin minäkin! Rakastan SZS-mangaa, vaikka jutut menee välillä aika pimeeks :D Mutta kunhan vaan saatas kokonaan enkuksi niin kaikki ois hyvin :3


    • mmm3

      Anime: Hetalia

      Manga:Fushigi Yuugi

    • unholder

      Anime: Hajime no ippo - One piece - Nana

      Manga: One piece

    • こんにちわ

      Boku no Pico:
      Eräs 2000-luvun ikonisoivimmista televisiosarjoista, japanilainen animaatiosarja
      Boku no Pico. Sarja käsittelee erittäin herkällä tavalla puberteetin kynnyksellä seksuaalikysymysten kanssa kamppailevien poikien ongelmia, ja on kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu - monilla keskustelupalstoilla sitä suositellaan välittömästi jonkun etsiessä laadukasta katsottavaa.

    • myös kakkoskausi

      K-On!

    • Velma

      Manga: Yotsuba ja Chi's Sweet Home
      Anime: en katso animea ollenkaan

    • asdf93

      Hunter x Hunter (2011) on paras anime.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe