tiiättekö kuinka vanha se on nyt??
naimisissa?? lapsia?? missä asuu? kauan ollut cof pystyssä?
tiiän että tän ois voinnu laittaa jonnekki muuallekkin, et siitä on turha muistuttaa. :)
dani filth
6
1587
Vastaukset
- filtheri
Lontoossa asuu ja on kääpiö. Kookle on yllättävän näppärä kelsintö, ja helppo käyttää.
- >>Bat-Girl<<
Dani Filth on ihana! Hän on muistakseni 31-32 vuotias. Dani on naimisissa ja hänellä on tyttö.
En kyllä tiiä missä Dani asuu... Mutta syntynyt ainakin on Nazaretissa...
En tiiä edes kauanko Cof on pystyssä ollu...
Kerroin tässä vaan mitä Danista tiedän =) Tiedän kyllä vähän enemmänkin mutta jos kukaan ei kysy niin en sitten vastaakkaan.- HEVInuttura
eikö cof perustettu jo 1990? no dani kyllä on ihana... cof tulee tänä kesänä sauna open airiin joten sinne vaan katsomaan!
- Bleeding
Miksi aina kaikki ihQttavat sitä Daniä täällä? Kuunteletteko kaikki Cofia vaan Danin takia?Ymmärrän sen verran,että on yksi komeimmista miehista universumissa,mutta entäs muut kyseisen bändin jäsenet?Adrian jne...eikös heitä pitäisi mainostaa yhtälailla?Voi teitä pieniä...
- Cralde
Dani on 33 vuotias ens kuun 25 päivä täyttää 34 vuotta. Hänellä on vaimo ja lapsi. Syntynyt Hertfordissa Englannissa. En tiedä missä nykyään asustelee. Olin ite kattomassa Craldee eile ja sain nimmarit. Danilla on ihana ääni!!
- asasasasasasassas
aaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501752- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811204
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000