tiiättekö kuinka vanha se on nyt?? 
naimisissa?? lapsia?? missä asuu? kauan ollut cof pystyssä?
tiiän että tän ois voinnu laittaa jonnekki muuallekkin, et siitä on turha muistuttaa. :)
dani filth
6
1599
Vastaukset
- filtheri
Lontoossa asuu ja on kääpiö. Kookle on yllättävän näppärä kelsintö, ja helppo käyttää.
 - >>Bat-Girl<<
Dani Filth on ihana! Hän on muistakseni 31-32 vuotias. Dani on naimisissa ja hänellä on tyttö.
En kyllä tiiä missä Dani asuu... Mutta syntynyt ainakin on Nazaretissa...
En tiiä edes kauanko Cof on pystyssä ollu...
Kerroin tässä vaan mitä Danista tiedän =) Tiedän kyllä vähän enemmänkin mutta jos kukaan ei kysy niin en sitten vastaakkaan.- HEVInuttura
eikö cof perustettu jo 1990? no dani kyllä on ihana... cof tulee tänä kesänä sauna open airiin joten sinne vaan katsomaan!
 - Bleeding
Miksi aina kaikki ihQttavat sitä Daniä täällä? Kuunteletteko kaikki Cofia vaan Danin takia?Ymmärrän sen verran,että on yksi komeimmista miehista universumissa,mutta entäs muut kyseisen bändin jäsenet?Adrian jne...eikös heitä pitäisi mainostaa yhtälailla?Voi teitä pieniä...

- Cralde
Dani on 33 vuotias ens kuun 25 päivä täyttää 34 vuotta. Hänellä on vaimo ja lapsi. Syntynyt Hertfordissa Englannissa. En tiedä missä nykyään asustelee. Olin ite kattomassa Craldee eile ja sain nimmarit. Danilla on ihana ääni!!
- asasasasasasassas
aaaaaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1275279Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1894986"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1081354
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391055Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030