Lada VS Mersu ?

Kumpi/Kampi

Kumpi autoista on parempi?

18

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

      ladaa ja mersua ei voida verrata keskenään, syynä on niiden välinen hirveä hinta ero!

      • Itse olen omistanut Lada 1200 L, Samara-99, MB 123 200 D ja nyt on perseen alla MB 123 300D autm.

        Hintaero ei ainakaan tässä ikäluokassa ole merkittävä. Lada 1200 oli aivan helvetin hyvä auto ja se oli huoleton reissu auto. Perhe kasvoi ja ostin Samaran.

        Se oli virhe tikki, vaikka osat ja rempat teetätin pietarissamutta perse ei kestänyt rahallisesti plus hukattua vapaa aikaa.

        Nyt alla diisel mersu, polttoainetta matka ajossa kuluu alle 9 l maantie/motari ajossa. Remppakulut luokkaa alle 200 €/ vuosi osat ja työ.

        Eli pidemmän korren ainakin tälllä hetkellä vetää MB 123. Toisaalta kohta voi olla ajan kohtainen kakkosauton hankinta. Se voi olla ihan hyvin takapotku larva tai tampereella olis yksi 24 sarjan Volga puolella toista tonilla.

        Mut, muistakaa ostaa uusia autoja niin autokauppiaat on onnellisia:)


    • Ladamies

      Mersu on parempi.

    • Topi

      Riippuu käyttötarkoituksesta ja mitä autolta odottaa.

      Minun kriteereilläni aina Mersu.

    • Johtotahtikeula

      on parempi, pelkkää paskaa mersun 'laatu' nykyään: korit mätänevät jo parin vuoden jälkeen, paljon erilaisia muitakin vikoja... Paskin ajaa: epämääräinen ja tunnon ohjaus, takaveto ym. -70 luvun tekniikkaa. Hyvää vain sisustusmateriaalit, tosin niissäkin lemahtaa DDR! Paljonkohan Veho on joutunut pulittamaan TM ja TL lehdille että ne tekee joka numeroon kritiikittömästi ylistävää juttua Suomessa yhden käden sormin vuodessa myytävistä autoista?

      • Arska Tehtaalta

        Huonot tiedot sinulla on autojen myyntimääristä Suomessa.
        Useampana vuotena täällä on myyty uutta MB:tä enemmän kuin uutta ladaa.


      • Tähdet ylitse muiden

        menisit nyt viimeistään aamulla takaisin sinne suljetulle osastolle josta olet karannut. Niin ei jää ne vuorokausilääkkeannokset ottamatta.


      • topi
        Tähdet ylitse muiden kirjoitti:

        menisit nyt viimeistään aamulla takaisin sinne suljetulle osastolle josta olet karannut. Niin ei jää ne vuorokausilääkkeannokset ottamatta.

        Tyypillinen vastaus tilanteessa, jossa kirjoittajan taidot ja kyvyt eivät yllä kannanottoon asiassa.

        Rupeaa kirjoittamaan kirjoittajasta, kun pitäisi kirjoittaa Ladasta!


      • pok
        Arska Tehtaalta kirjoitti:

        Huonot tiedot sinulla on autojen myyntimääristä Suomessa.
        Useampana vuotena täällä on myyty uutta MB:tä enemmän kuin uutta ladaa.

        LOL. Mistähän niitä uusia Ladoja saa nykyään ei mistää Suomessa.


    • Pajatsomestari

      Lada vai mersu?...Tätä täytyy miettiä....siis verrataanko merkkejä yleisesti vai esim. uutta S-sarjan mersua ja 2105:sta ladaa.....Hinta/laatusuhteeltaan lada on ehkä parempi, kun on kyse uusista mersuista.

      • ei koskaan

        voi pudota ladassa yhtä paljon kuin
        mersussa...... siis pitääkö lada
        paremmin hintansa ???? vai???


    • Anonyymi

      Lada lähtee käyntiin joka säällä ja maavara on riittävä Suomen teillä.

    • Anonyymi

      Mitä malleja verrataan?

    • Anonyymi

      Lada on parempi

    • Anonyymi

      Mersu on parempi

    • Anonyymi

      Kun lähdetään sinne hankalaan maastoon möyrimään, niin mersusta ei ole sen jälkeen kuin ratti enää jäljellä....

    • Anonyymi

      oijota on parempi. T, JUNTTI PERSU, jota emme jäisi kaipaamaan jos se urpo kuolisi

    • Anonyymi

      Hinta laatusuhde ladan eduksi.

      Lisäksi toss aikaa sitten espoonkaupunhilla kun oli ladoja niinnkilometrikulut tulintosinhalboiksi.
      Tu t hat ajotkin loppui kun kukaan ei halunnut huvikseen ladassanistuskella.

      Onko la d a ssa mitään elektroniikka ain t urjoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe