Lada VS Mersu ?

Kumpi/Kampi

Kumpi autoista on parempi?

18

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

      ladaa ja mersua ei voida verrata keskenään, syynä on niiden välinen hirveä hinta ero!

      • Itse olen omistanut Lada 1200 L, Samara-99, MB 123 200 D ja nyt on perseen alla MB 123 300D autm.

        Hintaero ei ainakaan tässä ikäluokassa ole merkittävä. Lada 1200 oli aivan helvetin hyvä auto ja se oli huoleton reissu auto. Perhe kasvoi ja ostin Samaran.

        Se oli virhe tikki, vaikka osat ja rempat teetätin pietarissamutta perse ei kestänyt rahallisesti plus hukattua vapaa aikaa.

        Nyt alla diisel mersu, polttoainetta matka ajossa kuluu alle 9 l maantie/motari ajossa. Remppakulut luokkaa alle 200 €/ vuosi osat ja työ.

        Eli pidemmän korren ainakin tälllä hetkellä vetää MB 123. Toisaalta kohta voi olla ajan kohtainen kakkosauton hankinta. Se voi olla ihan hyvin takapotku larva tai tampereella olis yksi 24 sarjan Volga puolella toista tonilla.

        Mut, muistakaa ostaa uusia autoja niin autokauppiaat on onnellisia:)


    • Ladamies

      Mersu on parempi.

    • Topi

      Riippuu käyttötarkoituksesta ja mitä autolta odottaa.

      Minun kriteereilläni aina Mersu.

    • Johtotahtikeula

      on parempi, pelkkää paskaa mersun 'laatu' nykyään: korit mätänevät jo parin vuoden jälkeen, paljon erilaisia muitakin vikoja... Paskin ajaa: epämääräinen ja tunnon ohjaus, takaveto ym. -70 luvun tekniikkaa. Hyvää vain sisustusmateriaalit, tosin niissäkin lemahtaa DDR! Paljonkohan Veho on joutunut pulittamaan TM ja TL lehdille että ne tekee joka numeroon kritiikittömästi ylistävää juttua Suomessa yhden käden sormin vuodessa myytävistä autoista?

      • Arska Tehtaalta

        Huonot tiedot sinulla on autojen myyntimääristä Suomessa.
        Useampana vuotena täällä on myyty uutta MB:tä enemmän kuin uutta ladaa.


      • Tähdet ylitse muiden

        menisit nyt viimeistään aamulla takaisin sinne suljetulle osastolle josta olet karannut. Niin ei jää ne vuorokausilääkkeannokset ottamatta.


      • topi
        Tähdet ylitse muiden kirjoitti:

        menisit nyt viimeistään aamulla takaisin sinne suljetulle osastolle josta olet karannut. Niin ei jää ne vuorokausilääkkeannokset ottamatta.

        Tyypillinen vastaus tilanteessa, jossa kirjoittajan taidot ja kyvyt eivät yllä kannanottoon asiassa.

        Rupeaa kirjoittamaan kirjoittajasta, kun pitäisi kirjoittaa Ladasta!


      • pok
        Arska Tehtaalta kirjoitti:

        Huonot tiedot sinulla on autojen myyntimääristä Suomessa.
        Useampana vuotena täällä on myyty uutta MB:tä enemmän kuin uutta ladaa.

        LOL. Mistähän niitä uusia Ladoja saa nykyään ei mistää Suomessa.


    • Pajatsomestari

      Lada vai mersu?...Tätä täytyy miettiä....siis verrataanko merkkejä yleisesti vai esim. uutta S-sarjan mersua ja 2105:sta ladaa.....Hinta/laatusuhteeltaan lada on ehkä parempi, kun on kyse uusista mersuista.

      • ei koskaan

        voi pudota ladassa yhtä paljon kuin
        mersussa...... siis pitääkö lada
        paremmin hintansa ???? vai???


    • Anonyymi

      Lada lähtee käyntiin joka säällä ja maavara on riittävä Suomen teillä.

    • Anonyymi

      Mitä malleja verrataan?

    • Anonyymi

      Lada on parempi

    • Anonyymi

      Mersu on parempi

    • Anonyymi

      Kun lähdetään sinne hankalaan maastoon möyrimään, niin mersusta ei ole sen jälkeen kuin ratti enää jäljellä....

    • Anonyymi

      oijota on parempi. T, JUNTTI PERSU, jota emme jäisi kaipaamaan jos se urpo kuolisi

    • Anonyymi

      Hinta laatusuhde ladan eduksi.

      Lisäksi toss aikaa sitten espoonkaupunhilla kun oli ladoja niinnkilometrikulut tulintosinhalboiksi.
      Tu t hat ajotkin loppui kun kukaan ei halunnut huvikseen ladassanistuskella.

      Onko la d a ssa mitään elektroniikka ain t urjoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe