Baron Munchausen alias Hajupoika.

aseenkantaja

Paroni, joka ei milloinkaan valehtele, lupaa kertoa totuuden ja vain totuuden.

Minä rakastan häntä, mihin moraali ja kunnia katoaisi ilman häntä?

12

603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajuton

viestit täällä palstalla olisivat aivan mauttomia ilman provokaattoreita. mielenkiintoista on seurata kun ihmisillä pinna kiristyy, totuus tulee esille.

• Arska

Ilman jatkuvia uusia avauksia keskustelut kävisivät pitkäveteisiksi. Nyt uudet avaukset siirtävät nopeasti entiset takasivuille unohtumaan. Moninikkeily taasen varmistaa sen, ettei keskustelu mene missään vaiheessa syvälliseksi, vaan jutut pysyvät ihanan pinnallisina ja kevyinä.

Kestoaiheena on se, kuka keskustelijoista on paras. Hän on tietenkin se, joka on eniten äänessä, ja joka saa eniten vastauksia heittoihinsa.

Mutta eikö hei juteltaisi taas jo jostakin muusta aiheesta?

• amado.mio
        Arska kirjoitti:

Ilman jatkuvia uusia avauksia keskustelut kävisivät pitkäveteisiksi. Nyt uudet avaukset siirtävät nopeasti entiset takasivuille unohtumaan. Moninikkeily taasen varmistaa sen, ettei keskustelu mene missään vaiheessa syvälliseksi, vaan jutut pysyvät ihanan pinnallisina ja kevyinä.

Kestoaiheena on se, kuka keskustelijoista on paras. Hän on tietenkin se, joka on eniten äänessä, ja joka saa eniten vastauksia heittoihinsa.

vaan mikä olisi aihe? Joskus olen ihmetellyt miten vaikea aiheita on keksiä, siis avaukseen, vaikka asioita ja ilmiöitä on maailma täynnä. Kerro...

• Ajomies
        Arska kirjoitti:

Itse olen ollut kaiken aikaa sitä mieltä, että keskustelu ollakseen hyvä ei saa olla mitään kilvanhuutoa. Sanoudun irti tästä tykkänään.
        Nautin usein muutamasta hyvästä puheenvuorosta
        enemmän kuin konsanaan pitkästä ketjusta, joskin niitäkin on toki ollut.
        Aloittaessaan ei tiedä miten keskustelu lähtee
        menemään - yksi epäasiallisuus saattaa pilata ja taas toisaalta, joku muutamalla sanalla saa uusia aivan uusia juonteita.

Joskun yllätyn kun joku tulee keskustelemaan monien kuukausien kuluttua jostain asiata
        - sanoit hyvin siinä keskustelussa !
        Näin kävi viime ystäväinpäivänä kun eräs nuorehko rouva toivotti "kaunista päivää !" muistaen jonkun
        päivän avauksessa sanomani aforismin - aikaa oli kulunut jo kolmisenkymmentä vuotta.

Ei sitä koskaan tiedä mikä meidän kenenkin mielessä jää itämään ja mistä saatamme saada itsellemme rakennuspuita.

• Tuuliviiri
        amado.mio kirjoitti:

vaan mikä olisi aihe? Joskus olen ihmetellyt miten vaikea aiheita on keksiä, siis avaukseen, vaikka asioita ja ilmiöitä on maailma täynnä. Kerro...

Puhutaan minusta, minä olen hyvin mielenkiintoinen.

• Tuuliviiri kirjoitti:

Puhutaan minusta, minä olen hyvin mielenkiintoinen.

on katolla,vai tyyntyikö tuuli ja joudat keskustelemaan.

• Tuuliviiri
        emw34 kirjoitti:

on katolla,vai tyyntyikö tuuli ja joudat keskustelemaan.

Tyyntynyt on.
        Keskustelu voi alkaa.

• Tuuliviiri kirjoitti:

Tyyntynyt on.
        Keskustelu voi alkaa.

asemaasi poika tuossa keittiössä taitaa pian häätää isän matkoihinsa.
        Sen verran äkseltään kysyn,ootko vanhankin talon katolla tuulen suuntaa näyttämässä?

• Tuuliviiri
        emw34 kirjoitti:

asemaasi poika tuossa keittiössä taitaa pian häätää isän matkoihinsa.
        Sen verran äkseltään kysyn,ootko vanhankin talon katolla tuulen suuntaa näyttämässä?

Talo on tietääkseni rakennettu -46, tuuliviiri samaa ikäluokkaa.

Etelästä pian lämpimiä tuulia lähetän, toivoakseni.

• Arska
        amado.mio kirjoitti:

Kielo Kaiho näkyy avanneen mielenkiintoisen keskustelun. Eiköhän siirrytä sinne.

• Tuuliviiri
        Arska kirjoitti:

Kielo Kaiho näkyy avanneen mielenkiintoisen keskustelun. Eiköhän siirrytä sinne.

Tämä Kielo Kaiho keskustelee?

• Arska
        Tuuliviiri kirjoitti:

Tämä Kielo Kaiho keskustelee?

No tällä palstalla ensimmäisenä, oli ainakin vielä äsken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4772
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1500
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1322
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      981
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      973
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe